Skip to main content
فهرست مقالات

بهترین تجارب در هزینه یابی هدف

نویسنده:

(3 صفحه - از 10 تا 12)

کلید واژه های ماشینی : هزینه‌یابی هدف، هزینه، شرکت دایملر کریسلر، هزینه تامین‌کننده شرکت دایملر کریسلر، ارزش محصولات شرکت دایملر کریسلر، کاهش هزینه تامین‌کننده شرکت دایملر، خودرو، مشتری، محصول، طراحی

خلاصه ماشینی: "شش اصل‌ هزینه‌یابی هدف به این شرح می‌باشند: 1-هزینه‌یابی قیمت پیشرو(بازار)7:برای تعیین هزینه هدف‌ (مجاز)،قیمت‌های بازار به کار گرفته می‌شود و هزینه هدف با استفاده از فرمول زیر محاسبه می‌گردد: حاشیه فروش مطلوب-قیمت بازار-هزینه هدف‌ 2-تمرکز بر مشتری‌8:خواسته‌های مشتری در خصوص کیفیت، (به تصویر صفحه مراجعه شود) هزینه و زمان به طور هم‌زمان در تصمیمات محصول و فرآیند در نظر گرفته می‌شود و راهنمای تجزیه و تحلیل هزینه است. این کار از طریق تیم‌های چندوظیفه‌ای هزینه‌یابی هدف محقق می‌شود که با تجزیه و تحلیل طراحی محصول،مواد اولیه مورد نیاز و فرآیندهای‌ تولید،در جستجوی فرصت‌های صرفه‌جویی در هزینه می‌باشند. تامین‌کننده‌ای که خدمات کامل ارائه می‌کند و مسوولیت تحقیق و طراحی محصول را نیز به‌عهده دارد،نرخ‌های‌ تخصیص سربار بالاتری نسبت به تامین‌کننده‌ای منظور می‌کند که قطعات (به تصویر صفحه مراجعه شود) را بر اساس نقشه می‌سازد،اگر تامین‌کننده نتواند به هزینه هدف برسد، ممکن است از شرکت کانتینتال بخواهد که تیمی را برای بررسی عملیات‌ آن اعزام کند. (به تصویر صفحه مراجعه شود) هزینه جاری مدل مشابه(قابل مقایسه) هزینه هدف برای مدل جدید شکاف هزینه‌ای یک تیم کاهش هزینه از بخش طراحی محصول،مهندسی ساخت،تولید، (به تصویر صفحه مراجعه شود) بازاریابی و خرید تشکیل شد تا تعیین کند که چگونه این شکاف هزینه‌ای‌ را باید از بین برد. به‌طور خلاصه،شرکت کاترپیلار کار رابا هزینه‌های جاری‌ محصول یعنی 001 درصد شروع می‌کند و بعد از آن صرفه‌جویی‌های‌ معین بر اساس فناوری موجود(جدول شماره یک)و صرفه‌جویی‌های‌ بالقوه بر اساس تحلیل نتایج پرسشنامه(جدول شماره دو)را شناسایی‌ اهداف هزینه را برای هر مجموعه قطعات ماشین جدید تعیین می‌کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.