Skip to main content
فهرست مقالات

راهبردهایی برای گسترش بازارهای داخلی و بین المللی محصولات کشاورزی

نویسنده: ؛

مترجم: ؛

مرداد و شهریور 1382 - شماره 1 علمی-ترویجی (11 صفحه - از 80 تا 90)

کلید واژه های ماشینی : مواد غذایی ،نمایشگاه‌های تجاری ،غذایی ،زنجیره بازاریابی ،محصولات کشاورزی ،زمینه مواد غذایی ،بخش خدمات مواد غذایی ،مصرف‌کنندگان نهایی ،بازارهای داخلی ،ترویج درون فروشگاهی ،زنجیره عرضه ،ایمنی مواد غذایی ،مارک تجاری ،بازاریابی قرار دارند ،خرده‌فروشی مواد غذایی ،پیام ترویجی ،برگزاری نمایشگاه ،فروشگاه‌های عرضه ،فروشگاه‌های زنجیره‌ای ،نهایی ،غذایی وجود ،مورد فروش ،عرضه‌کننده نهایی ،زمینه‌های هدف‌گیری شده ،غذاهای سبک ،جدید ،فعالیت‌های ترویجی ،بزرگ‌ترین نمایشگاه ،فعالان در بخش ،هدف‌گیری شده

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.