خلاصه ماشینی:
فهرست مطالب اقتصاد و بازگانی ایران الگوی نظری و شاخصهای پیشنهادی برای ارزیابی عملکرد اقتصادیاجتماعی استانی/نادر پژمان 4 ارزیابی عملکرد تفویض اختیارهای انجامشده به سازمانهای بازرگانی استانها/میرفیض فلاح شمسی 22 روشهای تحلیل چندمتغیره و کاربرد آنها در سطحبندی استانهای کشور(با تاکید بر بخش بازرگانی) سعیدهپردازی مقدم و بیژن صفوی 30 ارزیابی میزان توانمندی صادرکنندگان صنعت چرم استان آذربایجان شرقی/اکبر کشاورزیان پیوستی و صمد عالی 46 اقتصاد و مدیریت بازرگانی ارائه مدلی جهت تحلیل تعامل بین فروشنده و مصرفکننده/هاشم آقازاده و محمد رحیم اسفیدانی 58 رهبری و کنترل قیمتهای بازار از طریق شبکهای از فروشگاههای زنجیرهای،تعاونیهای مصرف و میادین ترهبار/محمد رضا صادقی فروشانی 64 بررسی تاثیر بازارپردازی بر تصمیم خرید مشتریان شرکت شیرین عسل در فروشگاههای رفاه تهران میراحمد امیر شاهی و معصومه جنانی 72 تعیین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری/سید رضا سید جوادین و پوریا یوسفی 82 پیادهسازی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری/امیر البدوی و امیر اخلاصی 93 اهمیت بخشبندی بازار در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری امیر البدوی،زهرا فردوسی و نرجس ناصربخت 101 اطلاعرسانی بازارشناسی استانی(قسمت اول)/(مدیریت امور استانهای موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی)110 معرفی کتاب 132