کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (272 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نیکخوی، نوید ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحه - از 36 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : محمد خانی، رحیم ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 30 تا 42 )
کلیدواژه ها:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : شکی، دکتر محمدحسن ؛ نویسنده : نادری، سینا ؛
مجله:جهان نوین»پاییز 1402 - شماره 23 (20 صفحه - از 27 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیت زندگی کاریمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت درمان
-
4.
نویسنده : ترکمان، محمد صادق ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (12 صفحه - از 140 تا 151 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت کسب و کاررضایت مندی مشتریفن بیانمدیریت فروشفروشمشتریمدیران
-
5.
نویسنده : شادمهری، علی ؛ نویسنده مسئول : مصلح، مریم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (15 صفحه - از 93 تا 107 )
کلیدواژه ها:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریمشترریبازیابی خدمات
-
6.
نویسنده مسئول : سالاری پور، محمدرضا ؛ نویسنده : قاسمی بیورزنی، قاسم ؛
مجله:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 2 (ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم (15 صفحه - از 388 تا 402 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیعوامل تکنولوژیکی
-
7.
تأثیر هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری با هدف افزایش مزیت رقابتی در دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران
نویسنده مسئول : نیک بین، مهنا ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریهوش تجاریدفاتر خدمات مسافرتی
-
8.
نویسنده : رضائی، قاسم ؛ زبرجد، کیارش ؛ درخشان علمدارلو، یوسف ؛
مجله:نخبگان علوم و مهندسی»فروردین 1402 - شماره 40 (10 صفحه - از 46 تا 55 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریشهرداری شیرازتولیدیفرآیندیمولفه های نوآوریاطلاعاتشیرازنوآوریمشتریان
-
9.
نویسنده : خوشرومعینی، عارف ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 1 (7 صفحه - از 123 تا 129 )
کلیدواژه ها:بازاریابیفناوری اطلاعاتمشتریبانکداری الکترونیکمشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتری
-
10.
نویسنده : ملایی، نوید ؛ میرغفوری، سید حبیب الله ؛ زارع، حبیب ؛ نویسنده مسئول : زنجیرچی، سید محمود ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 219 تا 232 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریصنعت گردشگریتئوری دادهبنیاداستقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (73 مقاله)
- ب (42 مقاله)
- علمی-ترویجی (9 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- A (4 مقاله)
- B (4 مقاله)
- C (3 مقاله)
- ملی (2 مقاله)