Skip to main content
فهرست مقالات

ورزش و تغذیه و کاهش وزن

(1 صفحه - از 57 تا 57)

کلید واژه های ماشینی : ورزش ،تغذیه و کاهش وزن ،زنان ،ورزش و تغذیه ،ورزشکاران ،لاغری ،بدن ،ورزش مناسب و اندام متناسب ،کالری ،چربی ،متابولیسم بدن ،رژیم غذایی مناسب ،انرژی ،کالری انرژی مصرف ،ورزش رژیم لاغری ،مقدار چربی بدن ،بهترین ،افزایش وزن ،چربیهای ذخیره ،برنامهء ورزشی متناسب ،زنان ورزشکار ،رسیدن به اندامی متناسب ،زندگی سالم و پرنشاط ،دست رفتهء عضلات ،تغذیه‌ای مناسب ،افزایش ،دست‌یابی به وزن مناسب ،حساب کالری‌های مصرفی ،ساختار بدن ،روش هرم راهنمای تغذیه

خلاصه ماشینی:

"ولی اگر همزمان روزانه نیم ساعت نیز ورزش‌ کنید و به‌دقت حساب کالری‌های مصرفی را داشته باشید، نه تنها باعث می‌شوید که متابولیسم بدن شما به‌نحو فعالتری عمل کند،بلکه به بدن خود کمک می‌کنید که از چربیهای ذخیره شده به‌جای گلوکز استفاده نماید. ورزشکاران فصلی مانند،فوتبالیست‌ها و غیره،اغلب‌ در فصل‌هایی که ورزش نمی‌کنند،قدری افزایش وزن پیدا می‌کنند،ولی با شروع تمرینات،دوباره باید وزن خود را کاهش دهند،اما باید به یاد داشته باشند که آنها نیز مانند تمام افرادی که رژیم لاغری می‌گیرند،نباید بیش از 75% تا یک کیلوگرم در هفته کاهش وزن داشته باشند،در غیر این‌صورت هم چربی و هم عضلات خود را از دست‌ می‌دهند. برای داشتن‌ یک زندگی‌ سالم و پرنشاط و دست‌یابی به‌ روحیه‌ای‌ مناسب،باید رژیم غذایی‌ مناسب و برنامهء ورزشی‌ متناسب با ساختار بدن‌ خود و توانایی‌های‌ جسمی و روحی خود را در نظر بگیریم اگر روزانه نیم‌ ساعت ورزش‌ کنید و حساب‌ کالری‌های مصرفی را داشته باشید، نه تنها باعث‌ می‌شوید که‌ متابولیسم بدن‌ شما به نحو فعالتری عمل‌ کند،بلکه به‌ بدن خود کمک‌ می‌کنید که از چربیهای‌ ذخیره شده به‌ جای گلوکز استفاده نماید"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.