Skip to main content
فهرست مقالات

مهارت های زبانی و تربیت بدنی

نویسنده:

مترجم:

(7 صفحه - از 20 تا 26)

کلید واژه های ماشینی : مهارت‌های ،تربیت‌بدنی ،اطلاعات ،کلاس درس تربیت‌بدنی معلم تربیت‌بدنی ،دانش‌آموزان ،معلم ،مهارت‌های زبانی و تربیت‌بدنی ،درس تربیت‌بدنی ،کلاس درس ،مهارت‌های زبانی ،برنامه درسی تربیت‌بدنی ،معلم تربیت‌بدنی ،خواندن ،معلم مهارت‌های زبانی پایه ،اطلاعات دانش‌آموزان دربارۀ مهارتی ،برنامه ،معلم تربیت‌بدنی و معلم کلاسی ،معلمان یادگیری مهارت‌های زبانی ،تربیت‌بدنی مهارت‌های زبانی ،مهارت‌های تربیت‌بدنی و مهارت‌های زبانی ،کلمه‌های ،واحد آموزشی ژیمناستیک معلم تربیت‌بدنی ،ارزشیابی ،نوشتن ،مهارت‌های زبانی در ارزشیابی تربیت‌بدنی ،تلفیقی ،صحبت ،واحد درسی تربیت‌بدنی ،مفاهیم ویژه‌ای از درس تربیت‌بدنی ،حرکت‌ها

خلاصه ماشینی:

"مهارت‌های زبانی شامل مفاهیمی چون:خواندن،نوشتن،گوش دادن، صحبت کردن و درک کردن می‌شود که دانش‌آموزان با به کارگیری آن‌ها عقایدشان را تدوین می‌کنند و به دیگران پاسخ می‌دهند،آن‌ها اطلاعات را ارزیابی می‌کنند و دانش خود را در بسیاری از حوزه‌ها افزایش می‌دهند. مهارت‌های زبانی و تربیت بدنی یک برنامه درسی تربیت بدنی که خوب طراحی شده است،نه تنها موقعیت‌های مناسبی برای افزایش دانش و مهارت دانش‌آموزان در تربیت بدنی پدید می‌آورد،بلکه مهارت‌های زبانی آن‌ها را با روش‌های مختلف تمرینی و ورزشی توسعه می‌دهد. معلم تربیت بدنی و معلم کلاسی با اتکا به مهارت‌های زبانی که دانش‌آموزان قبلا آموخته‌اند،می‌توانند با همکاری با یکدیگر به آن‌ها مهارت‌ها و مفاهیم جدیدی را یاد دهند که آن‌ها بتوانند برای موفقیت در همه حوزه‌های درسی استفاده کنند. ایده‌های پیشنهادی زیر برای معلمان تربیت بدنی است که از آن‌ها هنگامی استفاده کنند که با یک معلم کلاسی کار می‌کنند. همزمان با تدریس تکنیک‌های نگارش یک نامه از معلم مهارت‌های زبانی پایه سوم ابتدائی،معلم تربیت بدنی نیز مهارت‌های نامه‌نگاری دانش‌آموزان را با واداشتن آن‌ها به نگارش نامه‌ای برای والدینشان و توضیح چگونگی اجرای مهارتی تقویت می‌کند که آموخته‌اند. به‌طور مثال،در واحد آموزشی ژیمناستیک معلم تربیت بدنی فهرستی از واژه‌هایی را تهیه می‌کند که منعکس کننده مهارت‌ها و مفاهیم برای آموزش است. مهارت‌های زبانی یار کمکی در روند ارزشیابی درس تربیت بدنی است و به همان نسبت اهمیت دارد که دانش‌آموزان&%00706TARG007G% سؤال‌های امتحانی را پاسخ می‌دهند؛ پاسخ‌هایشان را می‌نویسند یا می‌گویند؛نحوه اجرای یک مهارت مشابه رامی بینند؛به توالی حرکت‌ها و سپس اجرای حرکت‌هایی گوش می‌دهند که گفتاری است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.