Skip to main content
فهرست مقالات

استانداردهای فعالیت های تربیت بدنی در داکوتای جنوبی

مترجم:

(6 صفحه - از 50 تا 55)

کلید واژه های ماشینی : تربیت‌بدنی در داکوتای جنوبی ،بدنی ،استانداردهای ،تربیت‌بدنی ،استانداردهای فعالیت‌های تربیت‌بدنی در داکوتای ،فعالیت‌های تربیت‌بدنی در داکوتای جنوبی ،استانداردهای تربیت‌بدنی در داکوتای جنوبی ،سلامتی ،شاخص‌های استانداردهای تربیت‌بدنی سطح تحصیلی ،دانش‌آموزان ،مهارت‌های ،حرکتی ،فعالیت‌های تربیت‌بدنی ،سطوح عملکرد ،مدرسه‌ها ،اصول ارزیابی اجرای مهارت‌های حرکتی ،استانداردهای تربیت‌بدنی ،شاخص ،مقیاس اندازه‌گیری ،شاخص‌های تربیت‌بدنی در داکوتای جنوبی ،فعالیت‌های بدنی ،مقیاس‌ها و شاخص‌های استانداردهای تربیت‌بدنی ،شناخت ،نمرات کلاسی ،تمرینات ،سلامتی و برنامه‌های تربیت‌بدنی مدرسه‌ها ،اجرای مهارت‌های اصلی حرکتی ،ارزیابی ،استانداردهای ملی فعالیت‌های تربیت‌بدنی ،فعالیت‌های فیزیکی

خلاصه ماشینی:

"مقیاس اندازه‌گیری:نمرات کلاسی استاندارد شماره 2:دانش‌آموزان مفاهیم علمی،اصول ارزیابی‌ اجرای مهارت‌های حرکتی را تجزیه و تحلیل می‌کنند و سطح‌ مهارت‌های حرکتی خود را افزایش می‌دهند. شناخت اثرات موقعیت بدن در اجرای غلط به جلو مقیاس اندازه‌گیری:نمرات کلاسی شاخص 2:دانش‌آموزان در حرکات فیزیکی تسلط می‌یابند و با شناخت هیجان و فاکتورهای آن،حرکات خود را بهبود می‌بخشند و اصلاح می‌کنند و به خودارزیابی دست می‌زنند. تنظیم تمرینات عادی روزانه مقیاس اندازه‌گیری:نمرات کلاسی شاخص 3:دانش‌آموزان رهبری و مدیریت فعالیت‌های‌ گروهی را،با انواع راهبردهایی که به موفقیت منتهی می‌شوند به کار می‌برند و خود را ارزیابی می‌کنند. شناخت دلایل موفق نشدن در انجام فعالیت‌های بدنی و بازی‌های ورزشی مقیاس‌اندازه‌گیری:نمرات کلاسی استاندارد شماره 3:دانش‌آموزان در انجام فعالیت‌های بدنی‌ شرکت می‌کنند و برای کسب سلامتی و بالا بردن میزان شایستگی‌ و لیاقت خود،می‌کوشند. انتخاب فعالیت‌های ویژه‌ی گرم شدن،برای ارتقای‌ سطح حرکات کششی و پریدن از طناب و ظرفیت تنفسی مقیاس اندازه‌گیری:نمرات کلاسی شاخص 3:دانش‌آموزان سطح سلامتی خود را ارزیابی‌ می‌کنند و گزارش مناسبی از مزایای حاصل از دخالت یا شرکت‌ در فعالیت‌های فیزیکی گوناگون ارائه می‌دهند. سطوح عملکرد:108 سطح A)شناخت نتایج مثبت انجام فعالیت‌های ورزشی‌ سطح B)شناخت مزایای سلامتی که توسط اجرای یک‌ فعالیت خاص ورزشی کسب می‌شود. خم کردن زانوها در حین انجام نرمش‌های شکمی مقیاس اندازه‌گیری:نمرات کلاسی شاخص 3:دانش‌آموزان به‌طور مستمر در فعالیت‌های بدنی‌ و ورزشی شرکت می‌کنند تا به سطح بالای سلامتی برسند. 3. درگیر شدن در فعالیت‌های تربیت‌بدنی و حسن انجام وظایف‌ مقیاس اندازه‌گیری:نمرات کلاسی استاندارد شماره 4:دانش‌آموزان در محیطهای فعالیت بدنی، ادب شخصی،رفتار اجتماعی و حس مسئولیت‌پذیری خود را توسعه می‌دهند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.