Skip to main content
فهرست مقالات

تمرین قدرتی برای کودکان

مترجم:

(3 صفحه - از 37 تا 39)

کلید واژه های ماشینی : تمرین ،کودکان ،شروع برنامه‌ی تمرین قدرتی کودکان ،برنامه‌ی تمرین قدرتی جوانان ،برنامه‌ی تمرین ،افزایش تراکم استخوان در کودکان ،تمرین با وزنه ،جوان ،PAA ،برنامه‌های تمرینی قدرتی و مقاومتی ،وزنه‌های بیشینه ،برنامه‌های تمرین با وزنه متوسط ،دختران جوان ،کار با وزنه ،تمرین مقاومتی ،رشد ،سنی ،فیزیولوژیست‌های ورزش ،افزایش ،کاهش احتمال آسیب حین پرداختن ،تراکم مواد معدنی استخوان ،تمرین قدرتی با شدت متوسط ،تمرین قدرتی تمرین ،کودکان نابالغ ،افزایش قدرت ،تمرین مقاومتی مناسب ،فعالیت‌های ورزشی مقاومتی ،مرحله‌ی آغازین برنامه‌ی تمرین ،فیزیولوژیست‌های تمرین ،افزایش قدرت و توده‌ی عضلانی

خلاصه ماشینی:

"صفحه‌های رشد،قبل از این مرحله‌ی مطالعات نشان می‌دهد،تمرین قدرتی با شدت متوسط،موجب افزایش قدرت، کاهش احتمال آسیب حین پرداختن به ورزش،و افزایش تراکم استخوان در کودکان می‌شود &%02008TARG020G% (به تصویر صفحه مراجعه شود) شرکت منظم در یک برنامه‌ی تمرین قدرتی جوانان این پتانسیل را دارد که بر تراکم مواد معدنی استخوان بیفزاید، مهارت‌های حرکتی را بهبود بخشد تکاملی،بسیار آسیب‌پذیر هستند. اجازه دهید به مرور نتایج برخی تحقیقات در این زمینه بپردازیم: @اگر دستور العمل‌های مناسب تمرین دنبال شوند،شرکت منظم در یک برنامه‌ی تمرین قدرتی جوانان این پتانسیل را دارد که بر تراکم مواد معدنی استخوان بیفزاید،مهارت‌های حرکتی را بهبود بخشد،عملکرد ورزشی را افزایش دهد،و ورزشکاران جوان را برای نیازهای تمرینی و رقابتی بهتر آماده کند. فعالیت‌های ورزشی مقاومتی با استفاده از وزن بدن،نقطه‌ی شروع خوبی برای کودکان زیر هشت سال یا کودکان در هر سنی هستند که در مرحله‌ی آغازین برنامه‌ی تمرین قدرتی قرار دارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.