Skip to main content
فهرست مقالات

تمرین قدرتی برای کودکان

مترجم:

(3 صفحه - از 37 تا 39)

کلید واژه های ماشینی : تمرین ،کودک ،وزنه ،ورزش ،شروع برنامه تمرین قدرت کودک ،برنامه تمرین قدرت جوان ،برنامه تمرین ،افزایش تراکم استخوان در کودک ،تمرین با وزنه ،جوان ،تراکم ،تراکم مواد معدنی استخوان ،برنامه تمرینی قدرت و مقاومت ،دختر ،PAA ،برنامه تمرینی ،وزنه بیشینه ،آسیب ،برنامه تمرین با وزنه متوسط ،فعالیت ورزشی ،دختر جوان ،کار با وزنه ،تمرین مقاومت ،رشد ،پوکی استخوان ،افزایش ،فیزیولوژیست ورزش ،سنی ،کاهش احتمال آسیب حین پرداختن ،تمرین قدرت با شدت متوسط

خلاصه ماشینی:

"صفحه‌های رشد،قبل از این مرحله‌ی مطالعات نشان می‌دهد،تمرین قدرتی با شدت متوسط،موجب افزایش قدرت، کاهش احتمال آسیب حین پرداختن به ورزش،و افزایش تراکم استخوان در کودکان می‌شود &%02008TARG020G% (به تصویر صفحه مراجعه شود) شرکت منظم در یک برنامه‌ی تمرین قدرتی جوانان این پتانسیل را دارد که بر تراکم مواد معدنی استخوان بیفزاید، مهارت‌های حرکتی را بهبود بخشد تکاملی،بسیار آسیب‌پذیر هستند. اجازه دهید به مرور نتایج برخی تحقیقات در این زمینه بپردازیم: @اگر دستور العمل‌های مناسب تمرین دنبال شوند،شرکت منظم در یک برنامه‌ی تمرین قدرتی جوانان این پتانسیل را دارد که بر تراکم مواد معدنی استخوان بیفزاید،مهارت‌های حرکتی را بهبود بخشد،عملکرد ورزشی را افزایش دهد،و ورزشکاران جوان را برای نیازهای تمرینی و رقابتی بهتر آماده کند. فعالیت‌های ورزشی مقاومتی با استفاده از وزن بدن،نقطه‌ی شروع خوبی برای کودکان زیر هشت سال یا کودکان در هر سنی هستند که در مرحله‌ی آغازین برنامه‌ی تمرین قدرتی قرار دارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.