خلاصه ماشینی:
"در اواسط دههء 1980 قالبهای فولادین بیشمار که از یک خرگوش پلاستیکی و یک تنگ در دار حاوی بور بون بشکل یک ترن و با بر چسب (Jim Beam Bourbon) تهیه شد بار دیگر فاصلهء میان سودمندی مصنوعات عادی و روز مره و ارزش یک اثر هنری را نشان میداد،تا زمانی که لاک و مهر تنگ در دار باز نشده و محتوی درون آن دست نخورده و صحیح و سالم باقیمانده بود میشد آن را گونهای از هنر به حساب آورد.
این درحالی بود که سیم و زیر شلواری موجود در تابلو«مصر»(1985) از مجموعهء«سران آلمانی زبان»،و آجرها و جوراب شلواری در«هولو گرام» (1986)در کنار چوب نا مرغوب و مقوای بکار رفته در ترکیبات آن و نیز عبارت کوتاه و مبهمی که بهمراه آنها آورده شده بود همگی طنینی از آثار «بویس»و«پولکه»را در (به تصویر صفحه مراجعه شود) برداشتند.
این اثر از روی گونهای که در موزهء تاریخ طبیعی بن موجود بود قالبگیری شد و بر پایهای بلند و بیضوی شکل قرار گرفت."