خلاصه ماشینی:
"*چه سیاستهایی به منظور گسترش بازار هدف و افزایش سهم بازار مدنظر است؟ اصولا در بیمه آسیا و خصوصا در دهه گذشته سعی بر گسترش شبکه فروش و نمایندگی بوده که علاوه بر توسعه گسترش کمی و تعداد نمایندگیها که دارای افزایش روزافزون متناسب با نیازهای هموطنان عزیز است توجه خاصی نیز به افزایش دانش و آگاهیهای حرفهای و تخصصی شبکه فروش و نمایندگان گردیده،بطوریکه تأسیس شرکتهای نمایندگی با امکانات بسیار خوب و صلاحیت فنی و تخصصی مناسب در دهه گذشته اولین بار توسط بیمه آسیا صورت گرفته و بهنظر میرسد توسعه مناسب شبکه نمایندگی و فروش که در واقع بازوی تولیدی شرکت بیمه است و توسط بخش خصوصی و با امکانات و شرایط بخش خصوصی انجام میشود خود تحولی اساسی در بازار بیمه است که به توسعه و گسترش خدمات بیمهای مورد نیاز آحاد جامعه کمک میکند و در شرکتهای نمایندگی مذکور علاوه بر صدور رشتههای مختلف بیمهای به بررسی و پرداخت خسارات بیمهگذاران و زیاندیدگان نیز مبادرت میگردد."