Skip to main content
فهرست مقالات

نگرش مشتریان نسبت به خرید اینترنتی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند

نویسنده: ؛ ؛

پاییز 1385 - شماره 51 علمی-ترویجی (20 صفحه - از 23 تا 42)

کلید واژه های ماشینی : بررسی نگرش مشتریان نسبت ،عوامل موثر بر نگرش ،مشتریان فروشگاه ،عوامل موثر ،مدل پذیرش تکنولوژی ،شهروند نسبت به خرید ،رفتار خرید اینترنتی ،مشتریان در خرید اینترنتی ،رفتار خرید ،بررسی نگرش مشتریان ،تجارت الکترونیک ،نگرش نسبت به رفتار ،عوامل موثر بر رفتار ،خرید اینترنتی مثبت ،نسبت به خرید اینترنتی ،نگرش مشتریان فروشگاه شهروند ،خرید اینترنتی ،نگرش مشتریان فروشگاه شهروند نسبت ،مشتریان نسبت به خرید ،فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند ،مشتریان فروشگاه شهروند ،نگرش مشتریان فروشگاه ،فروشگاه شهروند ،مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند ،اینترنتی ،نگرش مشتریان ،نگرش مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای ،نگرش مشتریان نسبت ،فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند نسبت ،نسبت به خرید

این مقاله یک پژوهش پیمایشی است که به بررسی نگرش مشتریان نسبت به‌ خرید اینترنتی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند می‌پردازد.این مقاله در پی‌ پاسخگویی به دو سوال زیر می‌باشد. 1.نگرش مشتریان فروشگاههای شهروند،نسبت به خرید اینترنتی چگونه است؟ 2.اولویت‌بندی عوامل موثر بر نگرش مشتریان فروشگاههای شهروند،نسبت به‌ خرید اینترنتی چگونه است؟ این پژوهش که در میان مشتریان فروشگاههای شهروند در سطح شهر تهران که‌ از خرید اینترنتی استفاده کرده‌اند،انجام شد.پرسشنامه این پژوهش در میان نمونه‌ موردنظر با حجم 100 نفر از طریق نمونه‌گیری سهل و آسان میان مشتریان در 4 شعبه فروشگاه شهروند،توزیع شد،و در پایان مشخص شد که براساس 9 عامل‌ موجود در مدل نظری،نگرش مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند نسبت به‌ خرید اینترنتی منفی است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.