خلاصه ماشینی:
"در شرایط کنونی مطبوعات و آثار قلمی و نوشتاری به عنوان بهترین حربه برای ایجاد شک و شبهه در اذهان عمومی نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحریف در مبانی و باورهای دینی حجم وسیعی از این جریان منفی را به خود اختصاص داده است و مهاجمین مطبوعاتی با طرح انبوهی از سئوالات، سفسطهها و شبهات در حوزه اندیشه و تفکر دینی، تیشه به ریشه اصلی نظام اسلامی میزنند و متأسفانه تنها در تعداد محدودی از مطبوعات، فرصتی جهت نقد و بررسی علمی و موشکافانه این شبهات ایجاد میشود، حتی گاه جریدهای که شبههای را مطرح نموده است، از انتشار نقد آن مقاله و یا پاسخ به آن شبهه امتناع میورزد!!
در این بخش با نگاهی گذرا به تعدادی از مطبوعات، در یکسال اخیر، تداوم هجمه فرهنگی را که در قالب دیدگاه فمینیسم و به شکل یک کار منسجم و هماهنگ مطبوعاتی ارائه میگردد، مورد بررسی قرار میدهیم: 1) مخاطب شناسی یکی از رموز موفقیت در القای پیام و دستیابی به اهداف تبلیغی و احاطه و سیطره بر دنیای مطبوعاتی، آشنایی با انواع مخاطبین و درک ویژگیهای عمده آنها میباشد؛ لذا نقطه آغازین این حرکت، شناسایی مخاطبینی است که به دلیل وجود ویژگیهای خاص، سریعتر و راحتتر جذب این اندیشه میگردند و طرح مشکلات و مسایل این گروه حداکثر توجه و تأثیرگذاری را در پی خواهد داشت؛ به دنبال تحقق این هدف، قشر زنان، به عنوان کسانی که در طول تاریخ ملل بیشترین صدمات و لطمات و ستمها را متحمل شدهاند و حضور و غیاب آنها به گونهای افراطی و تفریطی متجلی گردیده، در اغلب مطبوعات مورد توجه قرار میگیرند."