Skip to main content
فهرست مقالات

طبقه بندی سرویس های اینترنتی برای ارتباطات مدیریت پروژه

نویسنده:

مترجم:

ISC (9 صفحه - از 189 تا 197)

کلیدواژه ها : طبقه‌بندی ،اینترنت ،ارتباطات ،مدیریت پروژه

کلید واژه های ماشینی : ارتباطات ،مدیریت پروژه ،سرویس‌های ،ارتباطات مدیریت پروژه ،اینترنتی ،اطلاعات ،طبقه‌بندی ،طبقه‌بندی سرویس‌های اینترنتی ،سرویس‌های اینترنتی ،فرستنده ،پست الکترونیک ،مقاله طبقه‌بندی سرویس‌های اینترنت ،ارتباطات در مدیریت پروژه ،طبقه‌بندی سرویس‌های اینترنت به‌قصد تشریح ،اینترنت در ارتباطات مدیریت ،کارکنان ،طبقه‌بندی ابزارهای اینترنتی ،ارتباطات مطلوب در مدیریت پروژه ،پیام ،طبقه‌بندی ابزارهای ارتباط الکترونیکی ،ابزارهای اینترنتی ،دسته‌بندی ،ابزارهای ،سازمان‌های ،مکانیزم‌های ارتباطات الکترونیکی ،طبقه‌بندی سنتی مکانیزم‌های ارتباطات ،طبقه‌بندی ابزارهای اینترنتی بعنوان گروه ،پست الکترونیک ابزار مناسب‌تری جهت ،مکانیزم ارتباطی ،مدیریت پروژه ارائه‌شده

در این مقاله طبقه‌بندی سرویس‌های اینترنت به قصد تشریح کاربردهای مختلف اینترنت در ارتباطات مدیریت پروژه ارائه گردیده است.این‌ طبقه‌بندی بر پایه مشخصات تکنولوژیکی سرویس‌های اینترنتی،ارتباطات مطلوب در مدیریت پروژه و ملاحظات سازمانی استفاده از این‌ سرویس‌ها ارائه شده است.ابعاد این دسته‌بندی شامل همزمانی گیرنده/فرستنده و ارتباط میان تعدادی از گیرندگان و فرستندگان است. دسته‌بندی ارائه شده در حوزه شش سرویس اینترنتی مختلف که معمولا در مدیریت پروژه به کار گرفته می‌شود،انجام پذیرفته است.این‌ مطالعه به هدف درک تواناییها و محدودیتهای سرویس‌های اینترنتی برای انواع مختلف ارتباطات در مدیریت پروژه ارائه شده است.

خلاصه ماشینی:

"در یک رویکرد مشهور دیگر،مک گارت و هولینگزهد01 (4991)طبقه‌بندی جدیدی را با وارد نمودن فعالیت انجام گرفته‌ طی فرآیند ارتباطی بعنوان یک معیار جدید به علاوه معیارهای‌ هم‌زمانی و هم‌جواری‌11،انجام دادند،ایشان از پست الکترونیک‌ بعنوان یک فناوری غیر همزمان و از راه دور که ممکن است‌ طبیعت پیام را دستخوش دگرگونی نماید،نام بردند و پست‌ الکترونیک متنی را ابزار مناسبی جهت انتقال اطلاعات پیچیده و غنی تشخیص ندادند،تکنولوژی مناسب برای این گونه ارتباطات‌ سیستم‌های صوتی/تصویری و سیستم‌های رو در رو است. حتی با توجه به‌ طبقه‌بندی ابزارهای اینترنتی بعنوان گروه هر مکان/هر زمان، هنوز هم تردیدهایی در مورد این سرویس‌ها در خصوص توانایی‌ ایشان در فراهم ساختن ارتباطات همزمان وجود دارد. روایی چارچوب ارائه شده برای ارتباطات در مدیریت‌ پروژه دو محور شکل 3 عوامل مهمی را از دیدگاه مدیریت پروژه‌ در خصوص ابزارهای اینترنتی مورد بررسی قرار داده است. شکل 4:طبقه‌بندی سرویس‌های اینترنتی برای مدیریت پروژه (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول 3:عناصر اطلاعاتی عمومی پروژها با وجه به نظام اطلاعاتی (به تصویر صفحه مراجعه شود) ارتباطات غیر هم‌زمان دو طرفه تشریح‌کننده ارتباطات‌ تاخیری‌32است که معمولا در کانالهای ارتباطی چون‌ نامه‌نگاری‌های اداری،ارسال فکس و گزارش‌های داخلی وجود دارد. سپس عناصر اطلاعاتی پروژه را باید در چارچوب ارائه‌ شده در شکل 4 دسته‌بندی کرد تا سرویس ارتباطی و فناوری‌ اینترنتی مناسب از میان سرویس‌های ارتباطی برای مرتفع‌ ساختن نیازهای ارتباطی پروژه مورد نظر شناسایی شود. از آنجا که این مدل،ابزارهای‌ مورد نیاز را تنها بر مبنای خصوصیات پیام طبقه‌بندی می‌نماید، در بخش مدیریت ارتباطات پروژه امکان استفاده از چندین‌ سرویس ارتباطی برای پیام‌های مختلف وجود دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.