Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی قومی

مصاحبه کننده:

مصاحبه شونده:

(1 صفحه - از 14 تا 14)

کلید واژه های ماشینی : بازاریابی قومی ،نمایشگاه نقاشی ،گالری ،نگارخانه ،بی‌ینال ،قومی ،Curator ،برگزار ،اثر هنری ،بی‌ینال برگزار ،اتفاق ،بی‌ینال شارجه ،نمایشگاهی برگزار ،گالری طراحان آزاد ،فضای هنری ،فکر می‌کنم ،دوست دارم ،خاصی کار

خلاصه ماشینی:

"خب بی‌ینال یکی از خوبی‌هایش برگزاری آن در هردو سال است و اگر هم مزخرف‌ باشد،بالاخره هردو سال نگاه می‌کنند،اگر هم خوششان نیامد ناسزا می‌گویند ولی این کنجکاوی در همه برانگیخته می‌شود که‌ ببینند هردو سال چه اتفاقی افتاده و این مطمئنا تعهد برگزار کنندگان را نسبت به بالا بردن کیفیت بی‌ینال بیشتر می‌کند و کلا فکر می‌کنم این برای فضای هنری چیز بدی نیست که هردو سال‌ منتظر اتفاقات دنیای هنر باشند. -آیا فضای هنر معاصر در تهران وجود دارد و اصولا آثار معاصر هنرمندان ایرانی در سطح بین‌الملل چگونه ارزیابی می‌شود؟ -این فضا در ایران وجود دارد چیزی‌که در ایران بسیار برایم‌ عجیب بود این است که تعداد هنرمندان زیادی است ولی به نظر می‌رسد که اکثر منتقدین هنوز به ویدئو آرت و حتی به مدرنیسم‌ نیز شک دارند و نمی‌توانند آن را به‌عنوان ایدئولوژی اثر هنری‌ بپذیرند و یا به زعم آن‌ها این‌گونه آثار ارزشی ندارد. -استراتژی من همان است که در لندن یا استکهلم دارم و می‌خواستم در تهران هم همین استراتژی را داشته باشم تا زیاد فرقی با آن‌جا نداشته باشد و جواب سوال‌تان این‌که می‌خواستم‌ در دو فضای متفاوت نمایشگاه برگزار کنم؛می‌خواستم یکی‌ کلاسیک و خنثی باشد یعنی وقتی یک کار در یک گالری کلاسیک‌ ارایه می‌شود یک زیبایی‌شناسی خاصی پیدا می‌کند ولی یک نوع‌ سبک‌ Curate کردن دیگری نیز هست که دوست داشتم در گالری طراحان آزاد برگزار کنم یعنی جوی درست کنم که استتیک‌ (زیبایی‌شناسی)کارها فشرده باشد،فاصله‌ها را کم کردم، این‌طوری ارتباط بین کارها بیشتر می‌شود تا فقط خود اثر به چشم‌ بیاید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.