Skip to main content
فهرست مقالات

رنگهای اصلی

نویسنده:

مترجم:

(2 صفحه - از 12 تا 13)

کلید واژه های ماشینی : عکاسی ،شر ،آمریکا ،تصاویر ،نمایشگاه عکس‌های استفان شر ،نمایشگاه عکاسی نیوتوپوگرافرها ،عکاسی مناظر شهری غرب آمریکا ،رنگ‌های اصلی ،موزه‌ی هنر مدرن آمریکا ،نگاه ،عکس‌های ،استفان شر ،نیوتوپوگرافرها ،مناظر شهری غرب آمریکا اثر ،عکاس رنگی آمریکایی ،Stephen ،انگلیسی نمایشگاه عکس‌های ،عکاسان نیوتوپوگرافر ،حرکت ،Joel ،تصاویر شهری ،مجموعه‌ی ،مجموعه ساده از تصاویر ،شیوه‌ی اصلی نگاه ،شیوه‌ی نگاه ،شر نگاه ،Robert ،آثار ،سوار ماشین شدن ،تبدیل به شیوه‌ی اصلی

خلاصه ماشینی:

"اما بعد از دیدن تصاویر جالب مجموعه‌ی اد روچا (Ed Roscha) که در 0691 گرفته شده‌ بود،نیوتوپوگرافرها نیز در تصاویر خود نوعی نگاه سرد را ارائه دادند که نهایتا منجر به این می‌شد که عکاسی از یک‌ صحنه آن صحنه را ارزشمند سازد. این زیبایی‌شناسی بسیار ساده یعنی«مهم‌ شدن شیوه‌ی نگاه کردن»برای سال‌های‌ زیادی تبدیل به شیوه‌ی اصلی نگاه‌ کردن در آمریکا شد. فلسفه‌ی موجود در پس این شیوه‌ی‌ عکاسی ریشه در این اعتقاد هنرمند نخبه‌گرا داشت که معتقد بود عمل نگاه‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) Stephen shore,untitled 1972 (به تصویر صفحه مراجعه شود) Stephen shore,untitled 1972 (به تصویر صفحه مراجعه شود) Stephen shore,untitled 1972 (به تصویر صفحه مراجعه شود) Stephen shore,Church and second street,easton,pennsylvania 1972 کردن با ارزش‌تر از آن‌چه که دیده می‌شود است. مثلا زمانی که رابرت فرانک‌ Frank) (Robert در آمریکا از اتوبان‌ها عکاسی می‌کرد،سوار ماشین شدن و مسافت زیادی را رانندگی‌ کردن کاری سرگرم‌کننده و غیرمتعارف نیویورکی بودند می‌توانستند سوار فولکس‌های خود شوند و به سمت غرب برانند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.