خلاصه ماشینی:
"2-مجموعهای از اسباببازیها،بازیهای فکری،خمیربازی و نیز وسایل و ابزار نقاشی را فراهم نموده و به تدریج در اختیارش قرار دهند و متذکر شوند که با این وسایل میتواند بازی نموده و موارد دیگر را باید با اجازه والدین، مورد استفاده قرار دهد ضمنا یادآوری نماییم که اگر طبق خواسته،عمل کرد،نوعی تشویق برایش در نظر خواهیم گرفت و در غیر این صورت ممکن است از برخی خواستها و علایقش محروم شده و در صورت لزوم رفتارهای تقویتکننده را مقدم بر رفتارهای محرومکننده،ارائه دهیم تا نظارت و کنترل بیشتری در او به وجود آید.
7-تشویق فرزند در خانواده از سوی والدین به صورت پیامهای هماهنگ انجام شود (به کودک،پیامهای ضد و نقیض ارسال نکنیم) سوال(5)فرزندی دارم که هیچگاه اسباب بازی و وسایلش را جمعآوری نمیکند و در انجام کارهای شخصیاش نیز تعلل میورزد برای اصلاح رفتار وی چه باید کرد؟خواهشمند است مرا راهنمایی نمایید."