خلاصه ماشینی:
"10,11 2) OFFENBACHER 11/97 ث-نشریات روسی: 1) BICHNK 10(41)97 معرفی کتاب بازاریابی و مدیریت بازار: مؤلف:مهندس محمد بلوریان تهرانی ناشر:شرکت چاپ و نشر بازرگانی چاپ اول:بهار 1376-269 صفحه تیراژ:3000 جلد بهاء:11000 ریال برای اداره مؤسسات تولیدی و بازرگانی باید طیف وسیعی از فعالیتهای مدیریتی به کار گرفته شود.
موقعیت خاص اقتصادی و بازرگانی در کشور ما ایران به گونهای است که کارآفرینان اقتصادی برای احراز موفقیت در بازارهای داخلی و خارجی باید با سلاح بازاریابی و فنون نوین تجزیه و تحلیل آن آشنا باشند تا بتوانند کالاهایی تولید یا خدماتی ارائه نمایند که علاوه بر تامین نیاز مصرف کننده تکرار فروش و تحصیل رضایت وی،سود معقولی را نیز برای بنگاه تامین و فرآیند انباشت سرمایه و توسعه بازرگانی را تسهیل نماید.
در فصل نهم شرکت در نمایشگاهها به عنوان یکی از مهمترین اقدامات در اطلاعرسانی و معرفی کالاها در بازاریابی داخلی و بین المللی مورد بحث واقع شده است."