Skip to main content
فهرست مقالات

نامه های شما و پاسخ ما

(2 صفحه - از 64 تا 65)

کلید واژه های ماشینی : معلم، کودکان، دانش‌آموزان، نمره، خلاقیت، علم، تعلیم و تربیت، پژوهش‌های، آداب‌المتعلمین، دانش‌آموزی ازنظر ذهنی، ازنظر روانی و تربیتی، روانی، خیر، دانش‌آموزان ضعیف، شیوه‌ها، ذهنی، تنبیه و تشویق، کتاب آداب‌المتعلمین، خلاقیت کودکان، آثار، کتاب، کودک عقب‌افتاده از کودک، زمینه، علوم تعلیم و تربیت، اثری در نمره افراد، کتاب کوچک آداب‌المتعلمین، محیطهای آموزشی، مدارس کودکان، نصیر الدین، درس کودکان

خلاصه ماشینی: "3-آیا معلمینی با سوابق 15 الی 20 ساله یا بیشتر که براثر برخورد متوالی با دانش‌آموزان و سر و صدای محیطهای آموزشی اعصابی‌ متشنج دارند و بیشتر ازنظر روحی‌ خستعه به‌نظر می‌رسند،تنها به خاطر داشتن تجارب چندین ساله و این که‌ هنوز موقع بازنشستگی آنها نیست‌ می‌توانند معلمین خوبی باشند یا خیر؟ 4-نظرات دانشمندان علوم‌ تعلیم و تربیت در کشورهای پیشرفته‌ در زمینه‌های مختلف آموزشی چیست؟ و آیا به کار بستن آنها در کشور خودمان‌ ضروری به‌نظر می‌رسد یا خیر؟» برای پاسخ دادن به بعضی از پرسش‌های فوق نیازمند به پژوهش‌ها و تحقیقاتی نسبتا گسترده هستیم که‌ اممیدواریم به یاری خداوند متعال و همکاری تمامی معلمان دلسوز و متعهد موفق به انجام آنها شویم و نتایج چنان‌ پژوهش‌هایی را در مجله منتشر سازیم. س-آیا اگر دانش‌آموزی یک‌ درس را دوساعت یک مرتبه و پشت‌سر هم مطالعه کند یادگیری او بهتر صورت می‌گیرد یا آن را در دو زمان‌ یک ساعته یا چهار زمان نیم ساعته‌ بخواند؟ ج-برای پاسخ دادن به این سؤال‌ بهتر است به یکی از تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته اشاره کنیم: دو گروه مشابه را برای‌ آزمایش انتخاب کردند تا مطالب‌ مشاهبی را بیاموزند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.