Skip to main content
فهرست مقالات

مقایسه توانایی های معنی شناختی دانش آموزان تک زبانه و دو زبانه در پایه های دوم و پنجم ابتدایی مدارس شهر تهران در سال تحصیلی 1376-77

نویسنده: ؛

بهار و تابستان 1380 - شماره 37 و 38 (24 صفحه - از 329 تا 352)

کلید واژه های ماشینی : زبانه ،توانایی‌های معنی شناختی ،تک‌زبانه ،زبان فارسی ،توانایی‌های معنی شناختی دانش‌آموزان ،معنی شناختی ،ابتدایی ،تحصیلی ،ارمنی ،افراد دو زبانه ،بررسی توانایی‌های معنی شناختی ،آزمودنی‌های دو زبانه ،زبانگی ،گروه تک‌زبانه ،کودکان دو زبانه ،مقایسه با تک زبانه‌ها ،پایه‌ی تحصیلی ،پایه‌ی دوم ،توانایی‌های شناختی و زبانی ،آزمون کتبی معنی شناختی ،آزمودنی‌های ،آزمودنی‌های تک‌زبانه ،توانایی‌های شناختی فرد ،کودکان ارمنی ،زبان دوم ،توانایی‌های شناختی ،مقایسه‌ی میانگین ،جامعه‌ی اقلیت ،آزمون معنی شناختی ،مقایسه‌ی میانگین معدل

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.