خلاصه ماشینی:
"اما واقعیت این است که هنوز هم روابط بین مشتری و متولیان این سیستم مبهم باقی مانده است و در این رابطه سؤالهایی که توسط گروه تحقیق BT صورت گرفته، عبارتند از:مشتریها از چه کسی محصولات مالی را خریداری میکنند:متولیان این سیستم یا تأمین کنندهء نهایی؟شرایط و موارد چه کسی اولویت دارد؟مشتری از کجا جبران خسارت میکنند؟ جنیفر معتقد است:اگر تأمینکنندگان خدمات مالی قرار است که مشتریها را برای استفاده از انباشت ترغیب نمایند،باید بتوانند ریسک اینگونه برداشتها و استنباطها را از بین ببرند.
این موارد،در هنگام مواجهه با مواجهند، همراه میشوند:چگونه میتوان مشتری را جلب کرد؟و چگونه باید سیستم انباشت را پربار و سودمند کرد؟جنیفر در این زمینه معتقد است:فرآیند انباشت اطلاعات به تنهایی برای یک تأمین کننده پولساز نیست، بلکه فرصت واقعی در گروه اطلاعاتی است که از طریق انباشت قابل جمعآوری باشند."