خلاصه ماشینی:
"اینها مدخلهای اصلی هستند که تحت هدایت سایت(وب)قرار دارند و به مشتریان این امکان را میدهند تا جزییات سرمایهگذاریها و نیز محصولات مالی خود را با هم وارد یک رابطه Online کنند که ادغام شده و بسیار آسان و قابل استفاده است.
با این همه،یکی از پژوهشها این نتیجه را در برداشت:مشتریانی که در حال حاضر به سیستم بانکداری Online متصل هستند،نه تنها آمادهاند که از سرویس تجمع و انباشت دادهها استفاده کنند،بلکه همچنین میخواهند این برنامه،نقش سرویسی را ایفا کند که در مورد خدمات و محصولات مالی،توصیهها و راهنماییهای بیطرفانه و بیغرضی را نیز به انضمام رفتار دوگانهای که در مورد تهیهکنندگان خدمات مالی در بازار تجمع و انباشت دادهها حاکم است،به این معناست که برای سازمانهای مالی چه بسا کار دشواری باشد که در بریتانیا به شهرت برسند و به سود و منفعتی دست یابند.
این پژوهش همچنین نشان داد که جدای از درخواست برای خدماتی مانند تجمع و انباشت دادهها،آنچه حقیقتا برای اکثریت مشتریان در بریتانیا خوشایند است و نظر آنها را جلب میکند،این است که چند کانال یا مجرا را در اخیتار دارند و میتوانند نحوهء دسترسی به خدمات مالیشان را خودشان انتخاب کنند."