خلاصه ماشینی:
آثار هنری زیبا نیز برای لذت بردن صرف نیست(چون این کار در خوردن یا اعمال دیگر هم میتواند باشد)بلکه علاوه بر اسحاس زیباییشناسی و لذت بردن میخواهیم تجربه و حال خود را نیز تحلیل کنیم و کیفیت زیباییشناختی آنهاست که ما را جلب میکند.
مدرن رسمی و تشریفاتی به صورت ترکیبی در کار باوهاوس و مدرن تزیینی در دو دوره یافت شد:اولین دوره در فاصلهی پایان هنر تازه به دوران رسیدهی فرانسه در حدود سال 1900 و افزای تأثیر باوهاوس در اوایل دههی 30 و دومین دوره بعد از جنگ جهانی دوم در نخستین عصر تزیینی جامعه معرفی شدند.
در این مرحله،طراحان در پاریس نظر کاساندره(68-1901)از زبان جنبشهای رسمی و تشریفاتی هنر استفاده کردند و آنها را برای پوستر تبلیغاتی مورد استفاده قرار دادند.
در این لحظه،ما به روش فرمولبندی شده برای طراحی میپردازیم که کاساندره از جنبشهای انتزاعی در هنر استخراج کرد و این کار به پوسترهای نظیر intransigenant ختم گردید.
عناصر رسمی بهطور تزیینی در این پوستر فیلم به کار میروند اما سهم جنبش کنستراکتیویسم به طراحی پوستر تجریدی قابل توجه بود.
» سبکهای تولید شده توسط چند جنبش هنری در طی اوایل قرن بیستم،نشان خود را روی این طراحی پوستر به جا گذاشتند اما تأثیر کلی فرمالیسم جدید،در آلمان تثبیت و هدایت شد.
او در کتاب خود پذیرفت که چند پوستر در زمان او یا با قطعیت کوبیستی یا فوتوریستی (آیندهنگری)طراحی شدهاند و اینها دو صنعتی بودند که او با آنها مخالفت بود و مردم در سال 1924 از این دو صفتی برای هنر مدرن و غیر عادی استفاده میکردند.