چکیده:
تی بسیار متفاوت است، نهادهای مالی با رقابت رقبای جدیدی در کنار رقبای سنتی خود مواجه شدهاند.این تحقیق فعالان عرصه تجارت الکترونیک و پنج عامل موفقیت 2Lنهادهای مالی برای رقابت در این بازار جدید را شناسایی کرده است:یک راهبرد کامل تجارت الکترونیک،نوآوری،مخاطرهپذیری،یک شبکه ارتباطی کارا و اندازه بزرگ داراییها.
خلاصه ماشینی:
"این تحقیق فعالان عرصه تجارت الکترونیک و پنج عامل موفقیت نهادهای مالی برای رقابت در این بازار جدید را شناسایی کرده است:یک راهبرد کامل تجارت الکترونیک،نوآوری،مخاطرهپذیری،یک شبکه ارتباطی کارا و اندازه بزرگ داراییها.
در شرایط فعلی که رقابت شدید حاشیه سود نهادهای مالی را کاهش بسیاری از نهادهای مالی تلاش میکنند خدمات خود در جهان فیزیکی را از طریق بازار جدید الکترونیکی نیز ارایه کنند،به این امید که این تلاش راهگشای آنها در آینده باشد داده است،کاهش هزینه تنها راه بقا است.
شرکتهای با امتیاز بین 31 و 02 به ارایه خدماتی چون عملیات تجارت الکترونیک برای مصرفکنندگان و کسب و کارهای گوناگون و همچنین کارتهای اعتبار یا پول الکترونیک از زمانی که WWW به یک ابزار برای فعالیتهای تجاری تبدیل شده است، تعداد وبسایتهای نهادهای مالی نیز بسیار زیاد شده و هرروز نیز در حال افزایش است مشغول هستند.
(به تصویر صفحه مراجعه شود) 66 درصد این شرکتها،نهادهای مالی،61 درصد آنها،شرکتهای فعال در عرصه فنآوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی،31 درصد آنها، پردازشگرهای پرداخت وجوه و تنها پنج درصد (به تصویر صفحه مراجعه شود) هرچند شرکتهای فعال در عرصه فنآوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی و همچنین پردازشگرهای پرداخت وجوه نیز رقبای اصلی نهادهای مالی در آینده خواهند بود (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) شرکتها باید برای دستیابی به سهم بیش از 05 درصدی تجارت الکترونیک،مخاطرههای مالی و فنی نسبتا زیادی را بپذیرند آنها،شرکتهای خردهفروشی هستند."