خلاصه ماشینی:
"گاهی اوقات مؤسسات بهطور مستقیم اعتبار امتیاز فروش ملازم با خرید سهام خود را بدون توجه به اینکه او عملا سهام را فروخته باشد به یک عضو خاص سندیکا اختصاص میدهند در طی یک سری از ارتباطات با شورای ناشران به تعییراتی که مستلزم تصویب است توجه کرده و آنان را به انجام آن تغییرات جزئی باشد شامل"اصلاح قیمت62"خواهد بود و اگر تغییرات شدید باشد در این صورت،امیدنامه جدیدی تهیه و توزیع خواهد شد.
مرامنامه محتوی بند یا مادهای برای ایجاب شرکت در تأمین مخارج متعهد پذیرهنویسی برای هرگونه هزینههای حسابنشدهای است که طی فرآیند رخ میدهد بازاریابی و عرضه اوراق بهادار بعد از آنکه بیانیه ثبت توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس تصویب میشود،بازاریابی برای عرضه اوراق بهادار آغاز میشود.
طبق قانون،شرکت و مشاور آن یک بیانیه ثبت را برای تشکیل پرونده در کمیسیون اوراق بهادار و بورس مطرح میکنند،براساس آن متعاقبا یک طرح اجمالی،توسط متعهد پذیرهنویسی وجود خواهد داشت همچنین،هرسفارشی که ارایه شده است تنها نشاندهنده تمایل بوده و الزامی برای اجرای سفارش وجود ندارد.
برای این منظور، معمولا ناشر شرایط بازار را ارزیابی کرده و روزی را که از نظر او روز بهینه مؤثر میباشد انتخاب میکند بعد از آنکه بیانیه ثبت توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس تصویب میشود بازاریابی برای عرضه اوراق بهادار آغاز میشود روز مؤثر بعد از اتمام کار بازار،روز موردنظر برای روز مؤثر82،در دو جزء اساسی و بسیار مهم توسط شرکت و متعهد پذیرهنویسی اصلی تعیین میشود:این دو جزء عبارت است از؛قیمت عرضه و میزان دقیق سهمی که فروخته خواهد شد."