Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده فارسی مقالات انگلیسی

ISC (2 صفحه - از 85 تا 86)

کلید واژه های ماشینی : آموزش عالی ،بهبود کیفیت آموزش عالی ،بهبود کیفیت ،بهبود کیفیت در آموزش عالی ،خانواده ،خلاقیت ،مراکز آموزش عالی ،بهبود کیفیت مستمر آموزش ،کیفیت مستمر آموزش عالی ،افزایش خلاقیت در کودکان ،طرح ،رشد ،اجتماعی ،پرورش ،پرورش کودکان ،مقالات انگلیسی ،کودکان و نوجوانان ،مسایل نظام‌های آموزش عالی اشاره ،واسطه‌ای ،آموزش عالی انتظار ،طرح ارزیابی درونی ،افزایش ،آموزش کودکان ،رشد شخصیت‌هایموثر و خلاقیا محیط ،مسایل ،دانشگاهی ،الگو ارزیابی درونی نقش ،تجربه‌های حاصل از اجرای آزمایشی ،بهبود تدریس ،ارتقای رشد شناختی

خلاصه ماشینی:

"سپس مفهوم خود-ارزیابی را به عنوان وسیله‌ای برای بهبود کیفیت آموزش عالی معرفی می‌نماید. ویژگی‌ها و کارکرد خانواده به عنوان دو عامل تعدیل کننده و واسطه‌ای برای رشد بهینه و افزایش خلاقیت در کودکان و نوجوانان دکتر مریم ای. دو الگوی نظری برای توضیحنقش خانواده در ارتقای رشد شناختی و عاطفی کودکان و نوجوانانارائه و توسط مطالعات تجربی روا شده‌اند. الگوی دوم اساسا مکمل الگوی اول است و به عنوان یکالگوی اقتصادیمطرح می‌شود، چون به کارکرد خانواده به وسیله‌ای برای پس انداز انرژی ذهنی می‌پردازد، پس اندازی که می‌تواند در امر کسب تجاربی بهینه در ایجاد خلاقیت سرمایه گذاری شود. تاثیر گذاری دائمی این الگوهای خانوادگی بر شخصیت کودک که در ابتدای زندگی فرا گرفته می‌شوند(و به استفاده کارآ از وقت و منابع شناختی مثل، افکار و هیجانات و توجه می‌انجامد)اثبات شده است، به گونه‌ای که کودکان در فرآیند رشد شخصیت‌هایموثر و خلاقیا محیط بر خودمی‌یابند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.