خلاصه ماشینی:
"اینترنت نمایانگر یک ابزار جدید برای بازاریابی است تا بتواند نقش محوری خود را در ارتقای ارزش سازمان پیرامون داراییهای محوریش همچون مشتریان،جایگاه ارزشی،شراکتها و برندها را بازیابد.
اینترنت یک ابزار عالی ارسال پیام و تبلیغات است بخش زیادی از بودجه تبلیغات صرف تقویت برندهایی میشود که مزایای زیادی دارند یا مشتریان موجود به خوبی آنها را میشناسند.
امروزه شاهد اوجگیری توسعه فنآوریهای گوناگون هستیم که از سیستمهای خودپرداز بانکها تا سیستمهای (به تصویر صفحه مراجعه شود) الکترونیکی و شبکهای کنترل از راه دور را دربرمیگیرند متخصصان بازاریابی باید تلاش نمایند تا این فنآوریها،نقاط ضعف و قوت و توان بالقوه آنها را بشناسند و بتوانند رابطهای مناسب را با مشتریان خود ایجاد نمایند.
البته ما نباید خود را به بازاریابی اینترنتی محدود کنیم بلکه (به تصویر صفحه مراجعه شود) باید به بازاریابی در عصر اینترنت بیاندیشیم-یعنی یک چالش کامل بازاریابی در عصری که در آن فرآیندهای کسبوکار به شدت تحت تأثیر اینترنت قرار گرفتهاند."