خلاصه ماشینی:
"در وجه مثبت شما میتوانید نتیجه تبلیغات را خیلی سریع ببینید و وجه منفی آن این است که روزنامهها معمولا دارای عمر کوتاه هستند و فقط 24 ساعت عمر میکنند بنابراین اگر در روز چهارشنبه تبلیغات روزنامهای کنید نمیتوانید انتظار داشته باشید که در روز پنجشنبه برای کسی اطلاعرسانی کند.
ویژگی دیگر مجلهها به خصوص مجلههای ماهانه این است که آنها دوره عمر طولانیتری نسبت به روزنامهها دارند و بیشتر به صورت جستهگریخته تا ماهها بعد از چاپ خوانده خواهند شد و تبلیغ شما ممکن است بیش از 6 ماه پس از چاپ نیز نتیجه داشته باشد.
اما با در دست داشتن اطلاعات مناسب،کارفرمای یک شرکت کوچک نیز ممکن است بتواند نوعی از تبلیغات تلویزیونی و رادیوئی را پیدا کند که مشتریان هدف بیشتری را پوشش میدهد.
سخن آخر اینکه اطمینان حاصل کنید میدانید تبلیغات شما چه ذهنیتی ایجاد میکند،بودجهای منطقی تعیین کنید،دیدگاه سایر کارفرمایان را جمعآوری کنید،تبلیغات موردنیاز نیروهای فروش را مشخص سازید و در نهایت برنامه تبلیغاتی را اجرا کند که میتواند رشد مناسب به همراه داشته باشد."