Skip to main content
فهرست مقالات

دروغهای بزرگ تبلیغاتی

نویسنده:

(3 صفحه - از 63 تا 65)

کلید واژه های ماشینی : اسلام ،دروغهای بزرگ تبلیغاتی ،تبلیغاتی ،غرب ،سازی‌های وسائل ارتباط‌جمعی غرب ،جنگ تبلیغاتی غرب ،ریگان ،وسائل ارتباط‌جمعی امریکا ،ضد اسلام و مسلمانان تازگی ،جنگ تبلیغاتی ،امریکا ،پیامبر اسلام ،یهودیان ،آئین اسلام و پیامبر اسلام ،حقایق ،غرب بر ضد اسلام ،اشتباه ،جنگ تبلیغاتی و تحریف ،جنگ دایرة المعارف ،تحریف حقایق از راه ،ضد اسلام و مسلمین ،جنگ تبلیغاتی فروگذار ،المعارف ،دست به تحریف حقایق ،تاریخ اسلام و عقاید مسلمانان ،سمپاشی و جنگ تبلیغاتی ،انقلاب ،دایرة ،آیات مربوط به حضرت عیسی ،تحریف حقایق در مورد تاریخ

خلاصه ماشینی:

"وی در این کتاب نتیجه گیری می‌کند که‌ بی‌اطلاعی وسائل ارتباط جمعی امریکا از اسلام‌ و جهان اسلام،باعث اشتباهات بسیاری در این‌ زمینه شده است بطوری که حتی کارشناسان‌ آمریکائی که مدعی تخصص در مسائل منطقه‌ خاورمیانه بودند،به تحولات انقلاب ایران‌ (پیش از سقوط شاه)از دید امریکائی می‌نگریستند و ریشه‌ها و ابعاد انقلاب را نمی‌توانستند درک‌ کنند(و به همین دلیل،تمام محاسبات آنها غلط از آب درآمد) به گفتهء دکتر سعید:"اسلام از نظر آمریکائیان که هر شب بعد از کارهای روزانه پای‌ تلویزیون می‌نشینند تا ببینند در دنیا چه‌ می‌گذرد،رنگ افراطی و خشنی دارد،و راه‌ پیمائی‌های بزرگ و با شکوه،و مراسم عزاداری و سوگواری دسته جمعی ایرانیان برای آنان‌ نامفهوم است‌"!زیرا آنان با عقاید و تعالیم این‌ ملت انقلابی بیگانه‌اند1."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.