Skip to main content
فهرست مقالات

یادگیری خود راهبر در کلاسهای چند پایه

نویسنده: ؛ ؛

بهار و تابستان 1384 - شماره 5 و 6 (18 صفحه - از 129 تا 146)

کلیدواژه ها : خود راهبری در یادگیری ،کلاسهای چند پایه ،یادگیری‌ خود راهبر ،رویکردهای آموزشی

کلید واژه های ماشینی : راهبر در کلاسهای چند ،راهبر در کلاس‌های ،معلمان کلاس‌های چند ،کلاسهای چند ،کلاس درس ،راهبری در یادگیری ،راهبری در دانش‌آموزان ،فعالیتهای یادگیری ،معلمان کلاس‌های ،کدام‌یک از رویکردهای آموزشی ،محیطهای یادگیری ،فرایند یادگیری ،راهبری دانش‌آموزان ،یادگیری معلم ،رویکردهای آموزشی ،سطح مهارتشان ،حمایتهای آموزشی ،رشد می‌دهد ،مهارتهای دانش‌آموزان ،فعالیتهای کلاسی ،طبقه‌های یادگیری ،افزایش می‌دهد ،فعالیتهایی می‌توانند ،تعیین اهداف ،نشان می‌دهد ،قرار گیرد ،قرار می‌دهد

هدف اصلی این مقاله معرفی و توصیف سبک و روش یادگیری خود راهبر است که می‌تواند در مناطق دور از شهر(روستاها)و در کلاس‌های چند پایه به‌ نحو احسن استفاده شود و کمبودهای موجود در ابعاد نیروی انسانی و امکانات‌ آموزشی را برطرف کند.روش پژوهش از نوع توصیفی-تحلیلی است و هدف آن پاسخ به سؤالات زیر است. 1-خود راهبری در یادگیری چیست؟ 2-چه موقعیت‌هایی یادگیری خود راهبر را افزایش می‌دهد؟ 3-چه فعالیتهایی یادگیری خود راهبر را رشد می‌دهد؟ 4-کدام یک از رویکردهای آموزشی،کسب مهارتهای خود راهبری را رشد می‌دهند؟ 5-معلمان کلاسهای چند پایه برای رشد و توسعهء خود راهبری در دانش آموزان،چه فعالیتهایی می‌توانند انجام دهند؟ 6-چه چالش‌هایی در ارتباط با یادگیری خود راهبر وجود دارد؟

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.