Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

نویسنده:

علمی-ترویجی (4 صفحه - از 265 تا 268)

خلاصه ماشینی:

"(*)-دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی در فصل اول کتاب با عنوان«دیدگاه بازار محور»؛دربارهء سطوح مختلف استراتژی‌ بحث می‌شود،نقش بازاریابی در طراحی و اجرای استراتژی‌ها و فرایند طراحی و اجرای‌ استراتژی بازاریابی بررسی می‌شود. در فصل نهم با عنوان«استراتژی بازاریابی برای مرحله ورود به بازار» به اهداف شرکت‌ها از توسعه بازار و معرفی محصول جدید به بازار،استراتژی‌های‌ مربوط به اقلام بازار،طرح‌های بازاریابی استراتژیک شرکت‌های پیش گام پرداخته‌ می‌شود. در فصل دهم تحت عنوان«استراتژی بازاریابی برای مرحله رشد بازار»؛ فرصت‌ها و ریسک‌های موجود در بازارهای در حال رشد،استراتژی‌های رشد بازار برای شرکت‌های پیش گام بازار و استراتژی رشد سهم بازار برای شرکت‌های پیرو بررسی می‌شود. در فصل دوازدهم تحت‌ عنوان«استراتژی بازاریابی برای اقتصاد جدید»؛استراتژی اقتصاد جدید،معایب و مزایایی نهفته در اقتصاد جدید برای بازارها،طراحی یک استراتژی اقتصاد نوین و طراحی استراتژی برای بازارهای اقتصاد نوین بررسی می‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.