Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتابهای جدید

ISC (16 صفحه - از 181 تا 196)

کلید واژه های ماشینی : صادرات، توسعه صادرات غیر نفتی، بازرگانی، اقتصادی، انتخاب استراتژی توسعه صادرات کشور، استراتژی توسعه صادرات کشور مؤثر، مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، یارانه، تجارت، تیراژ

خلاصه ماشینی:

"معرفی کتابهای جدید* مدیریت بازاریابی صادرات ناشر:شرکت چاپ و نشر بازرگانی‌ تاریخ انتشار:شهریور 1375 تیراژ:3000 نسخه‌ قیمت:8500 ریال‌ کاهش درآمدهای حاصل از صدور نفت و نوسانات شدید آن،افزایش جمعیت کشور،کاهش قدرت‌ خرید درآمدهای نفتی و مهمتر از همه پایان‌پذیر بودن منابع نفت مدتهاست که سیاستگذاران و برنامه‌ریزان‌ کشور را به این باور رسانده است که توسعه صادرات غیر نفتی و رهایی از اقتصاد تک‌محصولی نفت ضرورتی‌ اجتناب‌ناپذیر است. راهنمای تجاری دور اروگوئه ناشر:مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی‌ تاریخ انتشار:آبان 1375 تیراژ:2000 نسخه‌ قیمت:18000 ریال‌ انتظار می‌رود نظام قاعده‌مند بهبودیافته و تقویت‌شده‌ای که در اروگوئه به وجود آمد توسعه‌ یکنواخت و منظم تجارت بین المللی را ارتقاء بخشد. پیش‌بینی سری‌های زمانی ناشر:مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی‌ مترجم:دکتر رضا شیوا تاریخ انتشار:مهرماه 1375 تیراژ:15000 نسخه‌ قیمت:13000 ریال‌ موضوع پیش‌بینی در علوم اقتصادی،بازرگانی و مهندسی با توجه به این‌که بحث نسبتا جدیدی است ولی‌ جای خود را در مطالب درسی به خوبی باز کرده و کتب متعددی در این زمینه به زبان‌های مختلف انتشار یافته‌ است. بازار جهانی غلات دامی کاهش درآمدهای حاصل از صدور نفت و نوسانات شدید آن،افزایش جمعیت کشور،کاهش قدرت‌ خرید درآمدهای نفتی و مهمتر از همه پایان‌پذیر بودن منابع نفت مدتهاست که سیاستگذاران و برنامه‌ریزان‌ کشور را به این باور رسانده است که توسعه صادرات غیر نفتی و رهایی از اقتصاد تک‌محصولی نفت ضرورتی‌ اجتناب‌ناپذیر است. خوشبختانه طی برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور قدمهای اولیه مناسبی در این راستا برداشته شده است و در برنامه دوم نیز به توسعه‌ صادرات غیر نفتی عنایت شده است و برنامه‌ها سیاستهای لازم برای این منظور در نظر گرفته شده‌اند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.