-
1.
نویسنده : شکسته بند، غلامرضا ؛
مجله:بانک و اقتصاد»آذر 1388 - شماره 103 (5 صفحه - از 45 تا 49 )
کلیدواژه ها:مشتریانرضایت مشتریانبانککیفیت خدماترضایت مشتریبانک مسکن
-
2.
نویسنده : شکسته بند، غلامرضا ؛
مجله:بانک و اقتصاد»آبان 1388 - شماره 102 (5 صفحه - از 47 تا 51 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانمشتریانکارکنانخدماتبانک
-
3.
نویسنده : شکسته بند، غلامرضا ؛
مجله:بانک و اقتصاد»شهریور 1388 - شماره 101 (5 صفحه - از 60 تا 64 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریمشتریانرضایت مشتریانکیفیت خدماتخدماتبانک