مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه بررسی های بازرگانی 7 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 5 |
نشریه پژوهشنامه بازرگانی 3 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه توسعه کارآفرینی 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه دانش مدیریت 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 19 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 19 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 7 |
علمی-ترویجی 7 |
ب 3 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : اخلاصی، امیر ؛ نویسنده : ادیبی، امیر محمد ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1401 - شماره 102 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (47 صفحه - از 85 تا 131 )
کلیدواژه ها:دادهکاوییادگیری ماشینبازاریابی شبکههای اجتماعیمحتوای ایجاد شده توسط کاربران
-
2.
نویسنده مسئول : اهوری، هومن ؛ نویسنده : دیواندری، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»زمستان 1400 - شماره 54 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 561 تا 579 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیسرمایه اجتماعیاشتیاق کارآفرینانهپیوند فرد فرصتکارآفرینی کاربر محورکارآفرینکاربرانانگیزهمحصولاجتماعیپژوهششناسایی
-
3.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ انصاری چهارسوقی، مرضیه ؛ سید امیری، نادر ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1397 - شماره 86 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی سازمانیتجارت الکترونیکیسرمایه گذاری خطرپذیر استراتژیک برندشرکتهای سرمایه گذار خطرپذیر
-
4.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ سید امیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 97 تا 116 )
کلیدواژه ها:بازارگرایی داخلیشرکتهای ارائهدهندة خدمات اینترنتبازارگراییگرایش کارآفرینانه
-
5.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛ انصاری، فهیمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها:برندسازیفرایند برندسازیخردهفروشی اینترنتیبرندسازی اینترنتیتئوری دادهبنیاداینترنتیاینترنتیاطلاعاتاطلاعاتمدلمدل
-
6.
نویسنده : صالحی، شیرین ؛ اخلاصی، امیر ؛ طاهری، مرتضی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 76 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 74 تا 85 )
کلیدواژه ها:هویت برندتوسعه برندسازمان خدماتیبرندمحوریسازمان برندمحور
-
7.
نویسنده : انصاری، فهیمه ؛ اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1394 - شماره 72 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 78 تا 90 )
کلیدواژه ها:برندبنگاه های کوچک و متوسطSMEبرندسازیشیرآلات بهداشتی
-
8.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ مقدم، امیروحید ؛ میرترابی، ثمین سادات ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1393 - شماره 65 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 27 تا 37 )
کلیدواژه ها:مدل اسپرولز و كندالرفتار مصرف كنندهسبك هاي تصميم گيري خريد
-
9.
نویسنده : گیاه چین، مهدی ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 189 تا 204 )
کلیدواژه ها:خدماتservicesبرند سازی خدماتیمعنی برندِ خدماتیمنظر خدماتارزش ويژه برندِ خدماتمطابقهفاعلمفعولوندزبانمتعدیکیمیا
-
10.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )