کلیدواژه سبك هاي تصميم گيري خريد / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : معصومیان میاندوآب، پرویز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 161 تا 182 )
کلیدواژه ها:سبکهای تصمیمگیری خریدارزشهای فرهنگی سطح فردیجمعگرایی/ فردگراییتایرسبکفردگراجمعگرامشتریانمصرفکنندهفرهنگیسبک تصمیمگیریارزش
-
2.
نویسنده : زارع پور نصیرابادی، ابراهیم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنايیج، اسداله ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1398، دوره بیست و سوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 189 تا 211 )
کلیدواژه ها:الگوی مصرفهویت جنسیتیهویت شخصیوفاداری به برندسبکهای تصمیمگیری خرید
-
3.
نویسنده : عسکریان، فریبا ؛ ترابی نهاد، فرزانه ؛ فخری، فرناز ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1397 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 131 تا 141 )
کلیدواژه ها:ویژگی های دموگرافیککالاهای ورزشیسبکهای تصمیمگیری خرید
-
4.
نویسنده : وحید مقدم، امیر ؛ عمویی، ایمان ؛ دلخواه، جلیل ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 141 تا 154 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهمدل اسپرولز و کندالسبکهای تصمیمگیری خرید
-
5.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ مقدم، امیروحید ؛ میرترابی، ثمین سادات ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1393 - شماره 65 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 27 تا 37 )
کلیدواژه ها:مدل اسپرولز و كندالرفتار مصرف كنندهسبك هاي تصميم گيري خريد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)