نویسنده : یزدانی دهنوی، محسن ؛
مجله:مدیرساز»زمستان 1384 - شماره 17 (14 صفحه - از 65 تا 78 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریانتجهیزمنابع پولیفناوری اطلاعات وارتباطاتمهارت نیروی انسانیتنوع خدمات بانکیکارکناناطلاعاتتجهیز منابع پولیمؤسسات مالیمشتریانجذب منابع مالیموفقیتبانکها و مؤسسات مالی
این مقاله دارای تصاویری است که در فایل متنی قرار ندارند و در صورت دانلود نسخه متنی این تصاویر دانلود نمی شوند توصیه میشود قبل از دانلود،نسخه متنی را به صورت آنلاین مشاهده نمائید