موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 4 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده : Talebzadeh، Nahid ؛ Robatjazi، Mohamadali ؛ Barabadi، Elyas ؛ نویسنده مسئول : Ghorbani، Mohammad Reza ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2024, Volume 18 - Number 1 ISC (34 صفحه - از 223 تا 256 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisOpportunitiesthreatsstrengthsweaknessesEFL Curriculum
-
2.
نویسنده : Vahdani Asadi، Mohammad Reza ؛ Ghaderi، Mojtaba ؛ نویسنده مسئول : Barabadi، Elyas ؛
مجله:Technology Assisted Language Education»December 2023, Volume 1 - Number 4 (18 صفحه - از 58 تا 75 )
کلیدواژه ها:entertainmentMobile phone useacademic usemental-behavioral functioning
-
3.
نویسنده : Barabadi، Elyas ؛ Barabadi، Hossein Ahmad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2018, Volume 37 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 37 تا 72 )
کلیدواژه ها:grounded theoryEFL TeachersSelf-efficacySocial Cognitive Theoryteacher competenceontextual factors
-
4.
نویسنده : Barabadi، Elyas ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2016, Volume 35 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها:grounded theoryactivity systemCLTbased curriculumIranIranianEFLEnglish
-
5.
نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatolla ؛ Barabadi، Elyas ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2015, Volume 18 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 127 تا 166 )
کلیدواژه ها:based curriculumActivity theoryContradictionsGrounded theory approach: CLTIranIranianShirazEFL
-
6.
نویسنده : Ahmadi، Alireza ؛ Barabadi، Elyas ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2014, Volume 3 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 161 تا 184 )
کلیدواژه ها:Iranian learnerssociocultural theoryDynamic AssessmentVygotskycomputerized testDAEFLLPSDynamicTest
-
7.
نویسنده : Pishghadam، Reza ؛ Barabadi، Elyas ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2012, Volume 15 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها:Dynamic Assessmentcomputerized dynamic assessmentNon dynamic assessmentStrategy and reading comprehensionDADynamicEFLIranLPS