مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش كنفرانس پژوهشهاي مديريت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش 4 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
نشریه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 4 |
مدیریت 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ سورانی، مجتبی ؛ یاسینی، سیدمحمد ؛ جمالی، مهدی ؛
همایش:كنفرانس پژوهشهاي مديريت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش (6 صفحه - از 2728 تا 2733 )
-
2.
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ سورانی، مجتبی ؛ یاسینی، سیدمحمد ؛ جمالی، مهدی ؛
همایش:كنفرانس پژوهشهاي مديريت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش (7 صفحه - از 2735 تا 2741 )
کلیدواژه ها:شعرعرفانفریدون مشیری
-
3.
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ سورانی، مجتبی ؛ یاسینی، سیدمحمد ؛ جمالی، مهدی ؛
همایش:كنفرانس پژوهشهاي مديريت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش (9 صفحه - از 2718 تا 2726 )
-
4.
نویسنده : یاسینی، سیدمحمد ؛ کریمیان، مجتبی ؛ سورانی، مجتبی ؛ جمالی، مهدی ؛
همایش:كنفرانس پژوهشهاي مديريت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش (13 صفحه - از 2743 تا 2755 )
-
5.
نویسنده : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کریمیان، مجتبی ؛ جمالی، شهرام ؛ هاشم زهی، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:ادراک مشتریارزش سبز ادراکشدهپیامدهای مشتری
-
6.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ روحانی، امیررضا ؛ هاشم زهی، علی ؛ کریمیان، مجتبی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1394 - شماره 12 (26 صفحه - از 97 تا 122 )
کلیدواژه ها:)
-
7.
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 169 تا 182 )
کلیدواژه ها:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
-
8.
نویسنده : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ کریمیان، مجتبی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 167 تا 184 )
کلیدواژه ها:مشارکت برندبرند اصلی و همکارنظریه سیگنال