مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Iranian Journal Of Management Studies 5 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
بین المللی 2 |
الف 2 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Golalizadeh، Fatemeh ؛ Ansari، Azarnoush ؛ نویسنده مسئول : Ranjbarian، Bahram ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 37 تا 52 )
کلیدواژه ها:Purchase Intentionperceived service qualityluxury productsimpulsive buying behaviorcosmetic products
-
2.
نویسنده مسئول : Rostamian، Narges ؛ نویسنده : Shahin، Arash ؛ Ranjbarian، Bahram ؛ Ansari، Azarnoosh ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2023, Volume 16 - Number 2 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 411 تا 428 )
کلیدواژه ها:staffAirlinescustomer experiencephysical environmentSensory Experience
-
3.
نویسنده : Emami، Alireza ؛ Ranjbarian، Bahram ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2019, Volume12 - Number 1 رتبه الف/ISC (23 صفحه - از 45 تا 67 )
کلیدواژه ها:IranIslamic Countrymixed methodsrisk perceptionTourism Destination Marketing
-
4.
نویسنده : Shekarchizadeh، Zahra ؛ Ranjbarian، Bahram ؛ Ghasemi، Vahid ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2018, Volume 11 - Number 3 رتبه الف/ISC (24 صفحه - از 463 تا 486 )
کلیدواژه ها:FamilyExternal information searchfamilial information searchinternal information searchoverseas tourism
-
5.
نویسنده : Emami، Alireza ؛ Ranjbarian، Bahram ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»JULY 2015, Volume 8 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 351 تا 372 )
کلیدواژه ها:IranConstrual level theoryDestination marketing managementPsychic distanceTourist perceptionMiddle EastThe IranToIranian