JULY 2015, Volume 8 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی
-
نویسنده : Ranaei Kordshouli، Habibollah ؛ Ebrahimi، Abolghasem ؛ Allahyari Bouzanjani، Ahmad ؛
(20 صفحه - از 315 تا 334 )
کلیدواژه ها:Green loyaltyGreen marketing mixGreen satisfactionWord of mouth advertisingShirazAnConsumerWOMJournalAdvertising
-
نویسنده : Jandaghi، Gholamreza ؛ Alvani، Seyed Mehdi ؛ Zarei Matin، Hasan ؛ Fakheri Kozekanan، Samira ؛
(16 صفحه - از 335 تا 350 )
کلیدواژه ها:OrganizationInternetCyberloafingThe InternetOnBehaviourLim
-
نویسنده : Emami، Alireza ؛ Ranjbarian، Bahram ؛
(22 صفحه - از 351 تا 372 )
کلیدواژه ها:IranConstrual level theoryDestination marketing managementPsychic distanceTourist perceptionMiddle EastThe IranToIranian
-
نویسنده : Roghanian، Emad ؛ Mojibian، Fatemeh ؛
(24 صفحه - از 373 تا 396 )
کلیدواژه ها:Analytical Hierarchy ProcessFailure Mode and Effects Analysis (FMEA)FuzzyRulesProject Risk ManagementFMEARiskRPNStepAHPFuzzy
-
نویسنده : Mohammadzadeh، Zahra ؛ mortazavi، saeed ؛ Lagzian، Mohammad ؛ Rahimnia، Fariborz ؛
(24 صفحه - از 397 تا 420 )
کلیدواژه ها:Content analysisFollowersFollowershipImplicit theoriesLeadershipLeadersSyIran
-
نویسنده : Seyed-Javadin، Seyed Reza ؛ Raei، Reza ؛ Iravani، Mohammad Javad ؛ Safari، Mohammad ؛
(32 صفحه - از 421 تا 452 )
کلیدواژه ها:Islamic bankingIranCritical Success Factor (CSF)Mixed approachPolicymakingCSFIslamic IranIBBankBanking
-
نویسنده : Sadatrasoul، Seyed Mahdi ؛ Gholamian، Mohammad reza ؛ Shahanaghi، Kamran ؛
(26 صفحه - از 453 تا 478 )
کلیدواژه ها:Credit allocationNational Development Fund of IranPortfolio theorySustainabledevelopmentGenetic AlgorithmCMVMarkowitzObjective Genetic Algorithm
-
نویسنده : Guo، Yan ؛ Sung، Gui ؛
(23 صفحه - از 479 تا 501 )
کلیدواژه ها:EntropyFactor analysisEvaluation of business costsShanghai SMEsSMESMEsShanghaiCoBusinessFactor
-
(10 صفحه - از 502 تا 511 )
کلیدواژه ها:ریسکمدیریتایرانگردشگرانچکیدهکلیدواژگانمشهدآنتروپیمدیریت ریسک پروژه