مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 2 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-ترویجی 2 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : عباسپور، باقر ؛ نویسنده : آبتین، عبدالعزیز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 220 تا 238 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتقصد خریدتبلیغات دهان به دهانآژانس های مسافرتی
-
2.
نویسنده : عباسپور، باقر ؛ نجفیزاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 15 تا 31 )
کلیدواژه ها:سفررضایت مشتریکیفیت وبسایتالکترونیکیوفاداری الکترونیکی مشتریهیجان مشتری
-
3.
نویسنده : رهنمود، فرج الله ؛ عباسپور، باقر ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1386 - شماره 55 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 25 تا 38 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییشفافیتحاکمیت خوبعدالتجوییمشارکتگراییمعماریپیادهسازیمدلمدیریتبوروکراسیسیاسی
-
4.
نویسنده : رهنورد، فرج الله ؛ عباسپور، باقر ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1383 - شماره 41 و 42 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 209 تا 222 )
کلیدواژه ها:مشتریQFDمشتریانکیفیتگسترش عملکرد کیفیتمدیرانخواستههای مشتری