موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 12 |
علوم اجتماعی 2 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 13 |
فارسی 2 |
عربی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
الف 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
Iranian TEFL Ph.D. Candidates’ Conception of Professional Identity Development in Doctoral Education
نویسنده : Ghaleshahzari، Armaghan ؛ Yazdani Moghadam، Masood ؛ نویسنده مسئول : Faghih، Esmail ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2021 - Number 37 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 49 تا 63 )
کلیدواژه ها:Doctoral Educationprofessional identity developmentTEFL Ph.D. Candidates
-
2.
نویسنده : Qaleshahzari، Armaghan ؛ Faghih، Esmail ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 131 تا 184 )
کلیدواژه ها:Community of Practiceprofessional identity developmentTEFL Ph.D. CandidatesEFLPhEducationIranian
-
3.
نویسنده : Qaleshahzari، Armaghan ؛ Faghih، Esmail ؛ نویسنده مسئول : Yazdanimoghaddam، Massood ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3.1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 131 تا 184 )
کلیدواژه ها:Community of Practiceprofessional identity developmentTEFL Ph.D. Candidates
-
4.
نویسنده : Mellati، Mojdeh ؛ Faghih، Esmail ؛ Khatib، Mohammad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2019, Volume 8 - Number 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:Needs AnalysisESP course bookManipulative transliteration
-
5.
نویسنده : Pourjamal Ghouyjagh، Hakimeh ؛ Faghih، Esmail ؛ نویسنده مسئول : Sotoudehnama، Elaheh ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2017, Volume 6 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها:Teaching experienceself-assessment (SA)instructional effectivenessstudent assessment of instructional effectiveness
-
6.
نویسنده : Faghih، Esmail ؛ Nemati، Faezeh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»spring 2014 - Number 14 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 40 تا 52 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionvocabulary breadthdepth of vocabulary knowledge
-
7.
نویسنده : Faghih، Esmail ؛ Mohseni، Maryam ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2014, Volume 4 - Number 1 ISC (8 صفحه - از 9 تا 16 )
کلیدواژه ها:Metadiscourse MarkersMetadiscourseinteractive markersinteractional markersIranIraniansIranianIraniAmerican
-
8.
نویسنده : Faghih، Esmail ؛ Ansari، Mohammsd Javad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2013 - Number 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:WritingPragmaticsProductProcesstraditional methodsEFL
-
9.
نویسنده : Faghih، Esmail ؛ Bahman، Masumeh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2010 - Number 6 ISC (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:Rhemeexperientialinterpersonal and textual themeThemeAzerbaijanAzeri TurkishTextIran
-
10.
نویسنده : Faghih، Esmail ؛ Kharaghani، Naeemeh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2008 - Number 2 ISC (15 صفحه - از 35 تا 49 )
کلیدواژه ها:UserFriendly TextsImpersonal TextsHybridTextsEFLIranianIranian EFL LearnersANOVA