-
1.
نویسنده : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ نویسنده مسئول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 331 تا 347 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشتریوفاداری مشتریروش دیمتلبیمه
نویسنده : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ نویسنده مسئول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 331 تا 347 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشتریوفاداری مشتریروش دیمتلبیمه