کلیدواژه آگهی / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فیشر، اران ؛ شهبازی پور، محمدمجید ؛ بهزادنسب، محمدامین ؛
مجله:مدیریت رسانه»تیر 1399 - شماره 48 (19 صفحه - از 73 تا 91 )
کلیدواژه ها:سرمایهداریفعالیت مخاطبآگهیرسانه اجتماعیرسانههای جدیدنظریه رسانه
-
2.
نویسنده : حجازی، مریم سادات ؛ نجفی نیسیانی، زهره ؛ نویسنده مسئول : روضاتیان، سیده مریم ؛
مجله:زبانشناسی و گویش های خراسان»بهار و تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 327 تا 354 )
کلیدواژه ها:رسانهتحلیل گفتماننظریه ساختار بلاغیآگهینقش ترغیبی
-
3.
نویسنده : تقی پور، بهرام ؛ نویسنده مسئول : عزیزی، مرتضی ؛
مجله:دانش و پژوهش حقوقی»بهار و تابستان 1399 - شماره 9 (24 صفحه - از 43 تا 66 )
کلیدواژه ها:قراردادتعهدتبلیغمسئولیتآگهیتبلیغاتمعاملهحقوقفقهمشتریفروشتدلیس
-
4.
نویسنده : میناوند، محمدقلی ؛ فضل زاده، هوشنگ ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1393 - شماره 22 ISC (28 صفحه - از 197 تا 224 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازنمایینشانه شناسیتلویزیونتبلیغات بازرگانیناهماهنگی شناختیآگهیتبلیغات سلامتاسروغنسلامتمخاطبزن
-
5.
نویسنده : بوند گراهام، داروین ؛ مترجم : بدرلو، محمود ؛
مجله:سیاحت غرب»بهمن و اسفند 1392، سال 11 - شماره 126 و 127 (12 صفحه - از 5 تا 16 )
-
6.
نویسنده : بروجردی علوی، مهدخت ؛ حداد، نسرین ؛
مجله:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»بهار 1391 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 213 تا 254 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنشانه شناسینوجوانکودکارزش اخلاقیمواد غذاییآگهیپیام بازرگانیتلویزیونکودکان و نوجوانانبازنماییرسانههانماییدیش