کلیدواژه تبلیغات اثربخش / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زمانی، ارغوان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1400 - شماره 16 ISC (19 صفحه - از 1534 تا 1552 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندشبکه های اجتماعیتبلیغات اثربخش
-
2.
نویسنده : قلی پور، رحمت الله ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ همتی، عبدالناصر ؛ شریفی، کیومرث ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:سیاستگذاریصنعت بیمهنقشه شناختیتبلیغات اثربخشبیمهتبلیغاتمدلسیاستهـا