کلیدواژه خرید آنی آنلاین / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رضائی، یونس ؛ کردلویی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:ویژگی شخصیتیخرید آنی آنلاینوبگردیلذت جوئیمدلشخصیتخرید آنیرفتار خرید آنیخرید آنی آنلاین
-
2.
نویسنده : هژبری، علی اکبر ؛ قنبری، عرفان ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (11 صفحه - از 152 تا 162 )
کلیدواژه ها:خرید آنی آنلاینفروشگاه های الکترونیکیرضایت مشتر یخرید آنی آنلاینفروشگاه الکترونیکیرضایت مشتریاطلاعات
-
3.
تاثیر نوع وبگردی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین در شهر یزد با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
نویسنده مسئول : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ نویسنده : امینیان جزی، ابوالفضل ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»پاییز 1397، دوره هشتم - شماره 31 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:خرید آنی آنلاینوبگردیانگیزه لذتجویانهمحیط فروشگاه اینترنتی
-
4.
نویسنده : نظری، محسن ؛ بغدادی، مرجان ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1392 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 223 تا 239 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهخرید آنی آنلاینتمایل فرد به خرید آنی (IBT)لذت از خریدفروشگاه اینترنتی