کلیدواژه رستوران / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستوران
-
2.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادمشتریکدگذاری
-
3.
نویسنده : رفیعی نائینی، شهرام ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (30 صفحه - از 33 تا 62 )
کلیدواژه ها:فناوریهوش مصنوعیرستوراناکوهتل هاربات خدماتی
-
4.
نویسنده : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (10 صفحه - از 2178 تا 2187 )
کلیدواژه ها: رضايتكيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران
-
5.
نویسنده مسئول : مجتبوی، سیده مریم ؛ نویسنده : آذری سلجوقی، فرزانه ؛
مجله:معماری شناسی»تابستان 1400 - شماره 19 (13 صفحه - از 215 تا 227 )
کلیدواژه ها:حس تعلق به مکانرضایتمندیرستورانعوامل کالبدی
-
6.
نویسنده مسئول : موحدی، سحر ؛
مجله:پژوهشهای مکانی فضایی»زمستان 1398 - شماره 13 (14 صفحه - از 87 تا 100 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیگیلانگردشگریصنعت هتلداریرستورانافزایش اشتغال
-
7.
نویسنده : آخوندنژاد، آرمان ؛ داز، بی بی سارا ؛ نیرومند توماج، عبد الاحد ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز 1395 - شماره 6 (7 صفحه - از 73 تا 79 )
کلیدواژه ها:وفاداریرستورانکیفیت تجربهتصویر سبزاقداماتسبز
-
8.
نویسنده : شیرازی، علی ؛ حاج ملک، مریم ؛ بصیری نژاد، فاطمه ؛ رادپور، پگاه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 95 تا 111 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرستورانجو رستوراننیات رفتاریمشترینیات رفتاری مشتریان
-
9.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ شفیعی، مرتضی ؛ معینی، حسین ؛
مجله:دانشور رفتار»دی 1389 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 327 تا 338 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریرستورانوجهه
-
10.
نویسنده : میرزایی، رحمت ؛ سام آرام، عزت الله ؛
مجله:کار و جامعه»مرداد 1388 - شماره 110 (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:اشتغالتوریسمجاذبههای گردشگریاوراماناتهتلداریرستورانحملونقلعمدهفروشیخردهفروشیگردشگریصنعتصنعت گردشگریجهانگردی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)