کلیدواژه رضایت کاربر / (17 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مومن آبادی، مهدیه ؛ حریری، نجلا ؛ اباذری، زهرا ؛ نویسنده مسئول : میرحسینی، زهره ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»بهار 1402 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 20 تا 34 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربرقضاوت ربطتحلیل رفتار جستجوسودمندی نتایج جستجواعتماد به نتایج جستجو
-
2.
نویسنده : بامیری، یاسر ؛ فرجام، سعید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (9 صفحه - از 878 تا 886 )
کلیدواژه ها:رضایت کاربربرنامه ریزی منابع سازمانیکیفیت تصمیم گیریاستانداری چهارمحال و بختیاریاطلاعات
-
3.
نویسنده : صوفی، منصور ؛ اجلی، مهدی ؛ فدایی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : همایون فر، مهدی ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1401 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیکقصد استفادهرضایت کاربرابعاد کیفیتمزایای شبکه
-
4.
نویسنده : شجاعی باغینی، مهدیه ؛ دهنوی، مهدی ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات دومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی رتبه ملی (22 صفحه - از 260 تا 281 )
کلیدواژه ها: بیمارستان رضایت کاربر رادیولوژی تامین اجتماعیسیستم بایگانی و تبادل تصویر
-
5.
رضایت و دیدگاه کارکنان ساختمان های اداری از نگاه معمار و غیرمعمار؛ نمونه موردی: شهر تهران و خرم آباد
نویسنده مسئول : ایل بیگی، مرجان ؛ نویسنده : ره انجام، اشکان ؛ بهروزی فرد، عماد ؛
مجله:معماری سبز»بهار 1400 - شماره 24 (جلد دوم) (8 صفحه - از 47 تا 54 )
کلیدواژه ها:روانشناسیپایداریرضایت کاربرمحیط داخلیساختمان های اداریمعمارانطراحیانرژیکارمندان
-
6.
نویسنده : فتاحی، سمیه ؛ ارشادی، محمدجواد ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1398 - شماره 98 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 399 تا 424 )
کلیدواژه ها:موتور کاوشگنجارزیابی کیفیترضایت کاربرسامانه اطلاعاتیایرانداکای کو الپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایرانپایگاه اطلاعات علمی ایران
-
7.
نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ بدری، مراد ؛
همایش:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت رتبه ملی (13 صفحه - از 700 تا 712 )
کلیدواژه ها:سیستم های اطلاعاتی ساختار سازمانی کیفیت خدمات رضایت کاربر کیفیت اطلاعات کیفیت سیستم استفاده کاربر
-
8.
نویسنده : حکیم، امین ؛ عکاشه، مهران ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (17 صفحه - از 4969 تا 4985 )
کلیدواژه ها:رهبری تحول آفرینحمایت سازمانی ادراک شدهفایده مندی ادراک شده رضایت کاربر کارآمدی
-
9.
نویسنده : فرقانی، محمدمهدی ؛ رستگار، علی ؛
مجله:رسانه»بهار 1395 - شماره 102 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:خبرگزاریکاربردپذیریتارنمارضایت کاربرتمایز معناییQUIS
-
10.
نویسنده مسئول : بهرامیان، حمیده ؛ نویسنده : ره نورد اهن، فرج اله ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»بهار 1393 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت کاربرکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمقصد کاربراثرات فردی و سازمانی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- ملی (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)