کلیدواژه غنای رسانه ای / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : وحیدی فر، صفورا ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 149 تا 188 )
کلیدواژه ها:وفاداریشبکه اجتماعی مجازیابعاد سرمایه اجتماعیتبلیغات دهانبهدهانغنای رسانهایهـابـابـهکـهیـابــابــه
-
2.
نویسنده : عقیلی، سید وحید ؛ قاسم زاده عراقی، مرتضی ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1394، سال هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها:اینترنتوبحضور اجتماعیغنای رسانه ایرسانه های اجتماعیخوداظهاری آنلایناطلاعاتارتباطاتکاربرانفیس بوکبازاریابی رسانههای اجتماعیشبکههای اجتماعیکاربلوک
-
3.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ سرداری، احمد ؛ شجاعی، رضا ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 219 تا 236 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ویروسیجذابیتنگرش به پیامقصد انتشار پیامتمایلات تجاریغنای رسانه ایپیامبازاریابیاینترنت