April 2014, Volume 12 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Ching-Chuan Lin ؛ Chien، Te-King ؛ Hon-Yu Ma ؛
(11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:SEMPopularityOnline Storeoperation model
-
نویسنده : Ghorbani Moghaddam، Morteza ؛ Mustapha، Norwati ؛ Elahian، Anousheh ؛
(10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها:Recommender systemscollaborative filteringmeasurement methodsEcommerceTrustbased approaches
-
نویسنده : Vakili، Bahman ؛
(10 صفحه - از 23 تا 32 )
کلیدواژه ها:Factor analysisCorrelationEbankingbanking services customer satisfaction
-
نویسنده : Asemi، Adeleh ؛ Asemi، Asefeh ؛
(8 صفحه - از 33 تا 40 )
کلیدواژه ها:TOPSISMCDMFAHPSupplier Selection
-
نویسنده : Nassiri-Mofakham، Faria ؛ Hayek، Samer ؛
(17 صفحه - از 41 تا 57 )
کلیدواژه ها:advertisementsearch enginesponsored searchauction mechanism
-
نویسنده : Raeisi Dehkordi، Shahram ؛
(9 صفحه - از 59 تا 67 )
کلیدواژه ها:CorruptionGeneralized TrustSocial networkeGovernmentparticularistic trust
-
نویسنده : Ansari، Azarnoosh ؛ Ghalamkari، Shermineh ؛
(14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:Shannon entropyCustomer Lifetime ValueRFM modelonline space