زمستان 1393، دوره پنجم - شماره 4
-
نویسنده مسئول : پالیزوان، محمدرضا ؛
(5 صفحه - از 302 تا 306 )
کلیدواژه ها:برون ده قلبیدرک غلطفیزیولوژی قلب و گردش خونآموزش فیزیولوژی
-
نویسنده : جمشیدی، فرخنده ؛ فتحی خانقاه، رویا ؛ پروین، سمیه ؛ حسینی آهنگری، سید عابدین ؛
(7 صفحه - از 307 تا 313 )
کلیدواژه ها:طرح درسعضو هیات علمیبرنامه ی درسیدانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز
-
نویسنده : حشمتی فر، سجاد ؛ مهرعلی زاده، سمیرا ؛ دهدشتی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : رضایی، حامد ؛
(7 صفحه - از 314 تا 320 )
کلیدواژه ها:ارزیابی وضعیت آموزشیامتحان جامع علوم پایهپزشکیسمنان
-
نویسنده : نصیری، مرتضی ؛ نصیری، مصطفی ؛ داورپناه، محسن ؛ آدرویشی، سارا ؛
(10 صفحه - از 321 تا 330 )
کلیدواژه ها:سخنرانینگرشدانشآموزش الکترونیکیدانشجویان پرستاریالکتروشوک درمانی
-
نویسنده : عبدی، کیانوش ؛ حسین زاده، سمانه ؛ میرجانی اقدم، اکبر ؛ نویسنده مسئول : شهشهانی، سهیلا ؛
(6 صفحه - از 331 تا 336 )
کلیدواژه ها:روششناسیدانشجویان تحصیلات تکمیلیپایان نامه
-
نویسنده : میرمقتدایی، زهره سادات ؛ صیادی، ندا ؛ نویسنده مسئول : رخ افروز، داریوش ؛
(8 صفحه - از 337 تا 344 )
کلیدواژه ها:عملکرددانشجویان پرستاریفرآیند پرستاریآسکی
-
نویسنده : صداقت، سهیلا ؛ حسینی آهنگری، سید عابدین ؛ مرادبیگی، خدیجه ؛ ذره هوشیاری خواه، حجت ؛ چراغیان، بهمن ؛ نویسنده مسئول : گرجیان، زهرا ؛
(11 صفحه - از 345 تا 355 )
کلیدواژه ها:آموزش پرستارینقشه مفهومی بالینیبرنامه مراقبتیتفکر انتقادی
-
نویسنده : تیموری، حمیده ؛ اوجی نژاد، احمد رضا ؛ قلتاش، عباس ؛
(9 صفحه - از 356 تا 364 )
کلیدواژه ها:طرح تک آزمودنیآموزش مستقیمناتوانی یادگیری خواندن (اختلال خواندن)طرح خط پایهی چندگانه
-
نویسنده : فتاحی، زینب ؛ رحمتی نیا، خدیجه ؛ نویسنده مسئول : ملکی، مریم ؛
(9 صفحه - از 365 تا 373 )
کلیدواژه ها:کیفیت زندگی کاریتعهد سازمانیمشهداعضای هیات علمیدانشکده ی پزشکی
-
نویسنده مسئول : پاک پور، وحید ؛ نویسنده : شهیم، احمد ؛ رحمانی، آزاد ؛ سلیمی، صدیقه ؛
(9 صفحه - از 374 تا 382 )
کلیدواژه ها:محیط آموزش بالینیحمایت و نظارت در آموزش بالینیدانشجویان مامایی
-
نویسنده : دغاغله، رباب ؛ جعفری، سیده فرزانه ؛ نویسنده مسئول : ابافت، حمیده ؛
(7 صفحه - از 383 تا 389 )
کلیدواژه ها:دانشجویانافت تحصیلیدانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازدرمان شناختی- رفتاری